Název: | Využití malé trampolíny v hodinách tělesné výchovy na základních a středních školách. (Videoprogram) |
Další názvy: | Benefits of using mini trampoline in physical education at primary and secondary schools. (Videoprogram) |
Autoři: | Vacovská, Lucie |
Vedoucí práce/školitel: | Valach, Petr |
Oponent: | Šrámková, Petra |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/3434 |
Klíčová slova: | Sportovní gymnastika;trampolína;skok;rozběh;dopomoc;záchrana;odraz;cvičenec |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Sport gymnastics;trampoline;jump;start;assistant;rescue;bounce;athlete |
Abstrakt: | Cílem práce je vytvořit videoprogram na téma využití malé trampolíny v hodinách tělesné výchovy na základních a středních školách. Dílčím cílem je popis metodiky cvičení a nácvik techniky skoků na základě studia literatury a konzultace s trenéry. Práce je určena pro učitele tělesné výchovy, trenéry sportovní gymnastiky i laickou veřejnost. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The purpose of this dissertation is to create a tutorial on a subject of the use of a small trampoline in PE lectures at primary schools and high schools. A part of the dissertation is a description of the work out methods and the practice of the techniques of jumps based on the academic literature and consulting the professional coaches. This dissertation is aimed at the PE teachers, sport gymnastics coaches and the broad public. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Lucie_Vacovska.pdf | Plný text práce | 36,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
VACOVSKA VP.tif | Posudek vedoucího práce | 4,12 MB | TIFF | Zobrazit/otevřít |
VACOVSKA OP.tif | Posudek oponenta práce | 8,93 MB | TIFF | Zobrazit/otevřít |
VACOVSKA.tif | Průběh obhajoby práce | 2,17 MB | TIFF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3434
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.