Title: Enabling the future:alternative view of project teaching with 3D printing support
Other Titles: Enabling the future: alternativní pohled na projektovou výuku s podporou 3D tisku
Authors: Burdová, Ingrid
Citation: HONZÍKOVÁ, Jarmila, ed.,; SIMBARTL, Petr, ed. Olympiáda techniky Plzeň 2019: sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21.5.–22.5. 2019 Moving Station Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2019, s. 49. ISBN 978-80-261-0872-6.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: files.olympiadatechniky.cz/ot2019-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/34720
ISBN: 978-80-261-0872-6
Keywords: 3D tisk;protéza;ruka;technická výchova
Keywords in different language: 3D print;prosthesis;arm;technical education
Abstract: Model je výsledkem zapojení do mezinárodního projektu Enabling the future, který spojuje lidi s přístupem k 3D tiskárně s těmi, kteří potřebují náhradu prakticky jakékoli části ruky. Naším cílem je uvést tento projekt do povědomí školních zařízení jako alternativní možnost využití 3D tiskáren. A zároveň je seznámit s jednotlivými kroky potřebnými pro účast na projektu i samotný tisk.
Abstract in different language: This device is the result of participation in an international project “Enabling the future”, which connects people who have access to 3D printer and people who are in need of an upper limb prosthesis. Our goal is to raise awareness of this project in schools as the alternative use for their 3D printers and teach them all the necessities for joining this project and 3D print itself.
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2019
Olympiáda techniky Plzeň 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burdova.pdfAbstrakt313,19 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/34720

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.