Title: | Enabling the future:alternative view of project teaching with 3D printing support |
Other Titles: | Enabling the future: alternativní pohled na projektovou výuku s podporou 3D tisku |
Authors: | Burdová, Ingrid |
Citation: | HONZÍKOVÁ, Jarmila, ed.,; SIMBARTL, Petr, ed. Olympiáda techniky Plzeň 2019: sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21.5.–22.5. 2019 Moving Station Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2019, s. 49. ISBN 978-80-261-0872-6. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | files.olympiadatechniky.cz/ot2019-abstracts.pdf http://hdl.handle.net/11025/34720 |
ISBN: | 978-80-261-0872-6 |
Keywords: | 3D tisk;protéza;ruka;technická výchova |
Keywords in different language: | 3D print;prosthesis;arm;technical education |
Abstract: | Model je výsledkem zapojení do mezinárodního projektu Enabling the future, který spojuje lidi s přístupem k 3D tiskárně s těmi, kteří potřebují náhradu prakticky jakékoli části ruky. Naším cílem je uvést tento projekt do povědomí školních zařízení jako alternativní možnost využití 3D tiskáren. A zároveň je seznámit s jednotlivými kroky potřebnými pro účast na projektu i samotný tisk. |
Abstract in different language: | This device is the result of participation in an international project “Enabling the future”, which connects people who have access to 3D printer and people who are in need of an upper limb prosthesis. Our goal is to raise awareness of this project in schools as the alternative use for their 3D printers and teach them all the necessities for joining this project and 3D print itself. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Olympiáda techniky Plzeň 2019 Olympiáda techniky Plzeň 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Burdova.pdf | Abstrakt | 313,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/34720
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.