Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Foist, Vladimír | |
dc.contributor.editor | Slowík, Josef | |
dc.contributor.editor | Káňová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2019-11-18T10:45:56Z | |
dc.date.available | 2019-11-18T10:45:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Inkluzivní vzdělávání v souvislostech: Sborník příspěvků z konference Interim pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 15-17. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0873-3 | |
dc.identifier.uri | https://cki.zcu.cz/dokumenty/Sbornik_CKI-konference_interim.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/35934 | |
dc.description.abstract | Inkluze, každý o ní hovoří, ale víme, jak ve skutečnosti vypadá? Víme, jak poznáme skutečně kvalitní školu? Zamysleme se nad inkluzivními procesy a podívejme se na základní principy moderního pojetí vzdělávání nejen pohledem teorie, ale i na základě dlouholetých zkušeností z řízení školy a z praxe regionů se sociálně vyloučenými lokalitami. | cs |
dc.description.sponsorship | OPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166) | cs |
dc.format | 3 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Hynek Bureš, Roman Černík, Lenka Felcmanová, Vladimír Foist, Vlasta Hlaváčková, Šárka Káňová, Dana Moree, Josef Slowík, Zdeněk Svoboda, Jan Šiška, Ladislav Zilcher - © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | kvalita | cs |
dc.subject | inkluzivita | cs |
dc.subject | týmová práce | cs |
dc.subject | osobnost učitele | cs |
dc.subject | místní komunita | cs |
dc.subject | vize | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | ukazatele inkluze | cs |
dc.title | Jak poznáme inkluzivní školu? | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | quality | en |
dc.subject.translated | inclusiveness | en |
dc.subject.translated | teamwork | en |
dc.subject.translated | teacher's personality | en |
dc.subject.translated | local community | en |
dc.subject.translated | vision | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | inclusion indicators | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019 Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Foist.pdf | Plný text | 516,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/35934
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.