Title: | Jak poznáme inkluzivní školu? |
Authors: | Foist, Vladimír |
Citation: | Inkluzivní vzdělávání v souvislostech: Sborník příspěvků z konference Interim pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 15-17. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | https://cki.zcu.cz/dokumenty/Sbornik_CKI-konference_interim.pdf http://hdl.handle.net/11025/35934 |
ISBN: | 978-80-261-0873-3 |
Keywords: | kvalita;inkluzivita;týmová práce;osobnost učitele;místní komunita;vize;integrace;inkluze;ukazatele inkluze |
Keywords in different language: | quality;inclusiveness;teamwork;teacher's personality;local community;vision;integration;inclusion;inclusion indicators |
Abstract: | Inkluze, každý o ní hovoří, ale víme, jak ve skutečnosti vypadá? Víme, jak poznáme skutečně kvalitní školu? Zamysleme se nad inkluzivními procesy a podívejme se na základní principy moderního pojetí vzdělávání nejen pohledem teorie, ale i na základě dlouholetých zkušeností z řízení školy a z praxe regionů se sociálně vyloučenými lokalitami. |
Rights: | © Hynek Bureš, Roman Černík, Lenka Felcmanová, Vladimír Foist, Vlasta Hlaváčková, Šárka Káňová, Dana Moree, Josef Slowík, Zdeněk Svoboda, Jan Šiška, Ladislav Zilcher - © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019 Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019 |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/35934
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.