Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Grolmus, Petr | |
dc.contributor.editor | Baťko, Jan | |
dc.contributor.editor | Benediktová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2020-01-06T10:10:20Z | |
dc.date.available | 2020-01-06T10:10:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | ISVK FPE 2019: Sborník příspěvků 9. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 13. května 2019 Plzeň, Česká Republika, s. 11-20. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0888-7 | |
dc.identifier.uri | https://isvk.zcu.cz/wp-content/uploads/2019/12/sbornik_isvk_2019.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36173 | |
dc.description.abstract | Článek shrnuje možnosti sledování on-line statistik a přehledů jak z provozu systému, tak cílené vyhledávání konkrétních údajů – např. využití systému Moodle v konkrétním akademickém roce, využití kurzu studenty v průběhu semestru, atp. Přehledy provozu a využití LMS mohou vést ke zlepšení efektivity on-line výuky. Lze snadno zjistit, které kurzy jsou málo frekventované, v kterých otázkách testů studenti nejčastěji chybují a do jisté míry lze i odhadovat, kolik času studenti věnují materiálům v LMS. | cs |
dc.format | 10 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | LMS | cs |
dc.subject | Moodle | cs |
dc.subject | (on-line) statistiky | cs |
dc.subject | Google Analytics | cs |
dc.subject | Matomo | cs |
dc.subject | Piwik | cs |
dc.subject | Icinga | cs |
dc.subject | Excel | cs |
dc.title | Statistiky Moodle | cs |
dc.title.alternative | Moodle statistics | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This article summarizes the possibilities of monitoring on-line statistics and overviews both from system operation and targeted searching of specific data – eg. usage of Moodle system in a particular academic year, usage of the course by students during the semester, etc. Traffic summaries and usage reports of LMS can improve the effectiveness of online learning. It is easy to find out which courses are not very frequent, in which test questions the students most often make mistakes, and to some extent it is also possible to estimate how much time students spend on materials in LMS. | en |
dc.subject.translated | LMS | en |
dc.subject.translated | Moodle | en |
dc.subject.translated | (on-line) statistics | en |
dc.subject.translated | Google Analytics | en |
dc.subject.translated | Matomo | en |
dc.subject.translated | Piwik | en |
dc.subject.translated | Icinga | en |
dc.subject.translated | Excel | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KVD) ISVK FPE 2019 ISVK FPE 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Grolmus.pdf | Plný text | 990,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36173
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.