Název: Kreativní aplikace ve výuce přírodopisu
Další názvy: Creative apps in natural history lessons
Autoři: Benediktová, Lenka
Citace zdrojového dokumentu: ISVK FPE 2019: Sborník příspěvků 9. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 13. května 2019 Plzeň, Česká Republika, s. 30-35..
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/36175
https://isvk.zcu.cz/wp-content/uploads/2019/12/sbornik_isvk_2019.pdf
ISBN: 978-80-261-0888-7
Klíčová slova: mobilní technologie;přírodopis;tablet;vzdělávací aplikace;kreativita
Klíčová slova v dalším jazyce: mobile technologies;natural history;tablets;educational applications;creativity
Abstrakt: Mobilní technologie se stávají běžnou součástí základních škol. Děti mohou ve výuce využívat mobilní telefony i tablety. Důležitou součástí těchto technologií je však jejich softwarové vybavení. V tomto článku si představíme 2 aplikace, které mohou žáci využívat pro vytváření vlastních prací a pomůcek do výuky přírodopisu. Trendem dnešní doby je aktivizovat žáka ve výuce, poskytnout mu prostor pro kreativitu a vytváření vlastních materiálů. Níže představené aplikace toto splňují.
Abstrakt v dalším jazyce: Mobile technologies are becoming a common part of every lesson in elementary schools. Children can work with phones and even tablets. An important part of these technologies is of course the software. In this article we will introduce 2 apps, which can be used by the children to create their own content in natural history lessons. The trend of these times is to make the children active in lessons, to provide him or her with space for creativity and opportunity to make their own materials. All of the below mentioned apps meet these requirements.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVD)
ISVK FPE 2019
ISVK FPE 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Benediktova.pdfPlný text894,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36175

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.