Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Svoboda, Michal | |
dc.contributor.author | Kučerová, Barbora | |
dc.contributor.referee | Jiřincová, Božena | |
dc.date.accepted | 2012-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:35:41Z | |
dc.date.available | 2011-09-07 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:35:41Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-12 | |
dc.identifier | 47832 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/3661 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce pojednává o aktivním sociálním učení a jeho možnosti v prevenci šikany na základě vymezení teoretických východisek aktivního sociálnío učení a šikany. Součástí práce je výzkumné šetření, které zjišťuje využití aktivního sociálního učení v prevenci šikany na školách v Plzeňském kraji. | cs |
dc.format | 52 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=47832 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | aktivní sociální učení | cs |
dc.subject | sociální učení | cs |
dc.subject | imitace | cs |
dc.subject | zpevnění | cs |
dc.subject | šikana | cs |
dc.subject | prevence šikany | cs |
dc.subject | třídní kolektiv | cs |
dc.subject | sociální dovednosti | cs |
dc.title | Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany | cs |
dc.title.alternative | Active social learning in a class collective and its potentials in chicane prevention | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis discusses an active social learning and its use in the prevention of bullying. This is based on a theoretical knowledge of active social learning and bullying. The research is also a part of the thesis and it identifies the use of the active social learning in the prevention of bullying in the schools of the Pilsner region. | en |
dc.subject.translated | active social learning | en |
dc.subject.translated | social learning | en |
dc.subject.translated | imitation | en |
dc.subject.translated | reinforcement | en |
dc.subject.translated | bullying | en |
dc.subject.translated | prevention of bullying | en |
dc.subject.translated | class collective | en |
dc.subject.translated | social skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Kucerova.pdf | Plný text práce | 392,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kucerova - posudek vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 503,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kucerova - posudek oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 346,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kucerova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 89,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3661
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.