Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kéhar Ota, PhDr. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Brejchová, Tereza | |
dc.date.accepted | 2019-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:41:37Z | - |
dc.date.available | 2017-11-27 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:41:37Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-28 | |
dc.identifier | 76165 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37443 | |
dc.description.abstract | Práce obsahuje praktické využití dat z planetkových zákrytů a jejich další aplikace. Praktická část diplomové práce obsahuje didaktické ověření navržené simulace planetkového zákrytu, její efektivnost ve výuce v porovnání se třídou, kde tato simulace nebyla využita. Obě třídy jsou porovnávány zároveň pomocí statistických hypotéz. Práce obsahuje rovněž vstupní a výstupní dotazníkové šetření, které je v práci podrobně popsáno. | cs |
dc.format | 71 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76165 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | planetkový zákryt | cs |
dc.subject | využití dat | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | experimentální metoda | cs |
dc.subject | výuka na zš | cs |
dc.title | Využití simulace planetkových zákrytů ve výuce na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Application of simulation occultation of minor planets in elementary school education | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In the first chapter, I used data from Occultation, and I described their usage during education process. In second chapter, I mentioned about input survey questionnaire, which is I described and evaluated in detail. The main purpose of this input questionnaire is to compare two groups of pupils from their knowledge point of view. In third chapter, I described in detail the course of frontal and experimental teaching and I described experiment of Asteroid Occultation. The differences of effect in various teaching methods are visible in results of output survey questionnaire. | en |
dc.subject.translated | occultation | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | teaching other methods | en |
dc.subject.translated | simulation | en |
dc.subject.translated | input questionnaire | en |
dc.subject.translated | output questionnaire | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_BREJCHOVA.pdf | Plný text práce | 1,91 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Brejchova DP hodnoceni vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 160,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_brejchova.pdf | Posudek oponenta práce | 203,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Brejchova806.pdf | Průběh obhajoby práce | 291,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37443
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.