Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Müller, Markéta | |
dc.date.accepted | 2019-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:43:07Z | - |
dc.date.available | 2017-12-8 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:43:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-7-1 | |
dc.identifier | 76566 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37601 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci se zabývám využitím dramatické výchovy při řešení či prevenci rizikových jevů chování ve třídě. V teoretické části popisuji pojem rizikové jevy chování, popisuji vybrané z nich a uvádím některé možnosti jejich prevence. Dále se zabývám pojmem dramatická výchova, uvádím definice předních českých odborníků na dramatickou výchovu a zmiňuji její místo v osobnostním učení žáka. V praktické části pak realizuji tři lekce dramatické výchovy, jejichž hlavním tématem jsou právě rizikové jevy chování, zhodnocuji jednotlivé aktivity se žáky i jednotlivé lekce a poté na základě průběhu jednotlivých hodin vyvozuji závěr. | cs |
dc.format | 65 s. (89 892 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76566 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | dramatická výchova | cs |
dc.subject | rizikové jevy chování | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | metody a techniky | cs |
dc.title | Využití metod dramatické výchovy při práci se třídou, ve které jsou přítomny rizikové jevy chování | cs |
dc.title.alternative | The use methods of drama when working with a class in which there are at risk behaviors | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In my thesis I deal with the use of drama education in solving or prevention of risk phenomena of behaviour in the classroom. In the theoretical part I describe the term of risk phenomena of behaviour, I describe some of them and i give the definitions of leading Czech experts on drama education and I mention its place in pupil´s personal learning. In the practical part I introduce three lessons of drama education whose main themes are risk phenomena of behaviour, I evaluate individual activities with pupils, individuals lessons and then I give conclusion on the basis of the process of individual lessons | en |
dc.subject.translated | drama education | en |
dc.subject.translated | risk phenomena of behaviour | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | methods and techniques | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Muller_Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 3,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Muller VP.doc | Posudek vedoucího práce | 36,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Muller OP.pdf | Posudek oponenta práce | 87,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Muller O.pdf | Průběh obhajoby práce | 344,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37601
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.