Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorMüller, Markéta
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:43:07Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-07-17T13:43:07Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier76566
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37601
dc.description.abstractV diplomové práci se zabývám využitím dramatické výchovy při řešení či prevenci rizikových jevů chování ve třídě. V teoretické části popisuji pojem rizikové jevy chování, popisuji vybrané z nich a uvádím některé možnosti jejich prevence. Dále se zabývám pojmem dramatická výchova, uvádím definice předních českých odborníků na dramatickou výchovu a zmiňuji její místo v osobnostním učení žáka. V praktické části pak realizuji tři lekce dramatické výchovy, jejichž hlavním tématem jsou právě rizikové jevy chování, zhodnocuji jednotlivé aktivity se žáky i jednotlivé lekce a poté na základě průběhu jednotlivých hodin vyvozuji závěr.cs
dc.format65 s. (89 892 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectrizikové jevy chovánícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectmetody a technikycs
dc.titleVyužití metod dramatické výchovy při práci se třídou, ve které jsou přítomny rizikové jevy chovánícs
dc.title.alternativeThe use methods of drama when working with a class in which there are at risk behaviorsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I deal with the use of drama education in solving or prevention of risk phenomena of behaviour in the classroom. In the theoretical part I describe the term of risk phenomena of behaviour, I describe some of them and i give the definitions of leading Czech experts on drama education and I mention its place in pupil´s personal learning. In the practical part I introduce three lessons of drama education whose main themes are risk phenomena of behaviour, I evaluate individual activities with pupils, individuals lessons and then I give conclusion on the basis of the process of individual lessonsen
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translatedrisk phenomena of behaviouren
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedmethods and techniquesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Muller_Diplomova prace.pdfPlný text práce3,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muller VP.docPosudek vedoucího práce36,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Muller OP.pdfPosudek oponenta práce87,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muller O.pdfPrůběh obhajoby práce344,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37601

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.