Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVyhnálek, Tomáš
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:44:27Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-07-17T13:44:27Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-20
dc.identifier76468
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37744
dc.description.abstractPráce se zabývá efektivním plánováním hodiny. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům o tom, jak by měl vypadat a co by měl obsahovat efektivní plán hodiny. Na tuto část práce navazuje praktický výzkum, který se zabývá analýzou 25 plánů anglických vyučovacích hodin a zkoumá je na základě hodnoticí tabulky s kategoriemi a kritérii hodnocení. Výsledky výzkumu jsou prezentovány za pomoci grafů a jsou dále komentovány. V závěru práce jsou popsány skutečnosti, jak tento výzkum mohou využít učitelé v praxi.cs
dc.format102 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76468-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectefektivní plánování hodinycs
dc.subjectformální plán hodinycs
dc.subjectalternativní plán hodinycs
dc.subjecthodnocení plánu hodinycs
dc.subjectcíle hodinycs
dc.subjectteorie plánování hodinycs
dc.titleEfektivní plánování hodinycs
dc.title.alternativeEffective lesson planningen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with effective lesson planning. The first part of the work is dedicated to the theoretical background of this topic and is further followed by the analysis of 25 online English lesson plans according to the evaluation rubric specifically designed for the purpose of the research. At the end of the thesis the pedagogical implications of the research are described. The results indicate that the majority of lesson plans provided on the internet are not created according to the theory of effective lesson planning.en
dc.subject.translatedeffective lesson planningen
dc.subject.translatedformal lesson planningen
dc.subject.translatedalternative lesson planningen
dc.subject.translatedevaluation of a lesson planen
dc.subject.translatedaims of a lessonen
dc.subject.translatedtheory of lesson planningen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Effective lesson planning - Tomas Vyhnalek.pdfPlný text práce13,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vyhnalek_ved_kleck.pdfPosudek vedoucího práce674,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Reyn_Vyhnalek.pdfPosudek oponenta práce439,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obh_Vyhnalek.pdfPrůběh obhajoby práce396,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37744

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.