Název: Analýza únavové pevnosti mechanismu nápravy automobilu
Další názvy: Fatigue analysis of vehicle suspension system
Autoři: Riedl, Vojtěch
Vedoucí práce/školitel: Kovanda Jan, Prof. Ing. CSc.
Oponent: Votruba Zdeněk, Prof. Ing. CSc.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37948
Klíčová slova: provozní životnosti;wöhlerova křivka;macpherson;fkm-guideline;akumulace poruch;s-n křivka.
Klíčová slova v dalším jazyce: structural fatigue;durability analysis;failure prevention;stress-based fatigue analysis;macpherson;damage accumulation;adams car;fkm-guideline.
Abstrakt: Tato práce porovnává dvě konstrukčně různá řešení automobilového zavěšení typu MacPherson z hlediska jejich životnosti. Práce je rozdělena do čtyř segmentů: rešerše, metodika, výpočet v poslední řadě výsledky.
Abstrakt v dalším jazyce: Two different types of MacPherson mechanisms were examined in presented thesis. Both types were analysed in terms of their fatigue life. The document is divided into four segments: theoretical research, methodology, calculation and results.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vojtech_Riedl_DP_2019.pdfPlný text práce4,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Riedl_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce859,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Riedl_oponent.pdfPosudek oponenta práce747,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Riedl.pdfPrůběh obhajoby práce206,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37948

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.