Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Höppnerová Věra, Prof. PhDr. DrSc. | |
dc.contributor.author | Poklopová, Zuzana | |
dc.date.accepted | 2019-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:47:11Z | - |
dc.date.available | 2018-6-14 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:47:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-30 | |
dc.identifier | 77132 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/38047 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá vizuáliemi, které reprezentují nějaký gramatický jev. Práce je rozdělená do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část vysvětluje výhody vizualizace při učení a také to, jak by mohla pomoci při procesu učení. Největší důraz je kladen na přídavné jméno vizuální (např. vizuální vnímání, vizuální typ učení). Hlavním úkolem praktické časti bylo zjistit, jestli je nějakým způsobem gramatika znázorněna ve zkoumaných učebnicích německého jazyka. Pokud ano, tak které gramatické jevy jsou znázorněny a kolik vizuálií lze najít v těchto zkoumaných učebnicích. Práce se také zabývá gramatickými jevy, které se vizualizují nejvíce. | cs |
dc.format | 65 s. (82 283 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77132 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vizualizace | cs |
dc.subject | gramatika | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.subject | pamět | cs |
dc.subject | vnímání | cs |
dc.title | Vizualizace gramatiky ve výuce | cs |
dc.title.alternative | Visualisation of grammar in education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the pictures, which represent some grammatical phenomenon. This work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part explains the advantages of visualization for teaching and learning, how it could be helpful during the learning process. It concentrates more closely on the adjective visual (e.g. visual perception, visual learning type). The main goal of the practical part was to find out if the grammar is somehow visualized in particular German textbooks. If so, then which specific grammatical phenomena are visualized and how much of these visualizations occur in each of the researched textbooks. This thesis is also concerned with the phenomena, which are visualized the most. | en |
dc.title.other | Visualisierung der Grammatik im Unterricht | de |
dc.subject.translated | visualization | en |
dc.subject.translated | grammar | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | learning | en |
dc.subject.translated | memory | en |
dc.subject.translated | perception | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Poklopova BP.pdf | Plný text práce | 2,85 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Poklopova_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 88,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Poklopova_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 83,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Poklopova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 426,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/38047
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.