Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠafránková Dagmar, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVaňková, Lucie
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:48:27Z-
dc.date.available2018-6-15
dc.date.available2020-07-17T13:48:27Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-25
dc.identifier77769
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38177
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postoji učitelů/-ek MŠ k výchově a vzdělávání dvouletých dětí, což v poslední době patří ke stěžejním tématům předškolní pedagogiky. Teoretická část srovnává vývoj dvouletého a tříletého dítěte, popisuje vývoj institucionální péče pro děti do tří let u nás, dále srovnává zahraniční zkušenosti s výchovou a také se zabývá podmínkami vzdělávání se zaměřením na dvouleté děti. Praktická část bakalářské práce zpracovává výsledky výzkumné sondy, která za pomoci dotazníků zjišťuje postoje učitelek MŠ k výchově a vzdělávání dvouletých dětí. Srovnává i názory učitelek z veřejných a ze soukromých MŠ. Dále se zabývá podmínkami vzdělávání, se zaměřením na materiální podmínky. Věnuje se také metodice práce s dvouletými dětmi.cs
dc.format61 s. (91 686 znaků), XXIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřské školycs
dc.subjectpředškolní výchovacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectdvouleté dětics
dc.subjectučitelécs
dc.titlePostoje učitelek MŠ k výchově a vzdělávání dvouletých dětícs
dc.title.alternativeThe attitudes of teachers in a kindergarden towards the upbringing and education of two-year old childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on attitude of teachers in kindergartens towards education of two-year old children. This problem belongs to the main and most discussed topics of preschool pedagogy during the recent time. The theoretical part compares the development of the two-year old child and the development of the three-year old child, describes the progress of the institutional care for children until three years of age in our country. In the theoretical part of the thesis there are also described different types of experience in foreign countries with the preschool education and conditions of education, expecially of the two-year old children. The practical part works out the results of the research, using questionnaire surveys, and finds out different attitude of teachers towards education of the two-year old children. There are also compared opinions of the teachers from the public and the private kindergartens. Moreover, it focuses on conditions of education, expecially the material conditions. This part of the thesis is also devoted to the methods of the work with two-year old children.en
dc.subject.translatedkindergartensen
dc.subject.translatedpre-school upbringingen
dc.subject.translatedpre-school educationen
dc.subject.translatedtwo-year old childrenen
dc.subject.translatedteachersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vankova_BP.pdfPlný text práce2,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vankova VP.docPosudek vedoucího práce37,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Vankova OP.pdfPosudek oponenta práce142,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vankova O.pdfPrůběh obhajoby práce267,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38177

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.