Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorTrávníčková, Andrea
dc.date.accepted2019-6-12
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:42Z-
dc.date.available2017-11-7
dc.date.available2020-08-24T11:42:42Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-29
dc.identifier76037
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39199
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na činnosti vedoucí ke správnému chápání prostorových útvarů na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část řeší pojem prostorový útvar, dále se zabývá klasifikací prostorových útvarů, charakteristikou základních těles a tělesy v učivu matematiky základní školy. Cílem praktické části práce je realizace a reflexe vytvořených činností pro 1. stupeň základní školy, které mohou u žáků vytvořit správnou představu jednotlivých těles a jejich vlastností.cs
dc.format99 s., XVI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprostorový útvarcs
dc.subjecttělesocs
dc.subjectstereometriecs
dc.subjectprostorová geometriecs
dc.subjectprostorová představivostcs
dc.subjecthranolcs
dc.subjectkvádrcs
dc.subjectkrychlecs
dc.subjectjehlancs
dc.subjectváleccs
dc.subjectkuželcs
dc.subjectkoulecs
dc.titleČinnosti vedoucí ke správnému chápání prostorových útvarů na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeActivities leading to the correct understanding of three dimensional shapes in primary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy thesis is focused on the activities leading to the correct understanding of three dimensional shapes at primary schools. The work is divided into two parts: a theoretical and practical. The practical one solves a concept of a dimensional shape. Moreover it deals with its classification, characterization of basic figures and the figures in Mathematics curriculum of the primary school. The aim of the practical part of the thesis is a realization and reflexion of the activities created for primary schools, which can help pupils to create right ideas about particular shapes and their features.en
dc.subject.translateddimensional shapeen
dc.subject.translatedgeometric shapeen
dc.subject.translatedstereometryen
dc.subject.translatedsolid geometryen
dc.subject.translatedgeometry and the imaginationen
dc.subject.translateda prismen
dc.subject.translateda cuboiden
dc.subject.translateda cubeen
dc.subject.translateda pyramiden
dc.subject.translateda cylinderen
dc.subject.translateda coneen
dc.subject.translateda sphereen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Tra_vni_c_kova_ Andrea.pdfPlný text práce9,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Travnickova posudek741.pdfPosudek oponenta práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni diplomove prace A. Travnickove.pdfPosudek vedoucího práce148,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Travnickova protokol766.pdfPrůběh obhajoby práce529,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39199

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.