Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLukavský Jindřich, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorNováková, Gabriela
dc.contributor.refereeSlavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2019-6-11
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:47Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2020-08-24T11:42:47Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-7-2
dc.identifier72852
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39210
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na indentifikování individuálního pojetí hodnocení ve výuce a srovnání rozdílnosti hodnocení tvůrčí disciplíny na víceletém gymnáziu a na umělecko-průmyslové škole. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretická východiska a výzkumnou část. Kapitola Teoretická východiska vymezuje definice pojmu školní hodnocení. Jsou zde uvedeny také typy a formy hodnocení, na něž je odkazováno ve výzkumné části. Kapitola Metodika zpracování dat vymezuje cíl práce a stanovuje hlavní a dílčí výzkumné otázky. Dále jsou zde popsány jednotlivé metody sběru dat, jako jsou rozhovory, hospitační pozorování, diskuse se žáky, a jednotlivé kroky, které bylo nutno podstoupit při zpracovávání získaných dat. Výzkumná část se zabývá především interpretací dat získaných z výzkumu. Tato kapitola je rozdělena do devíti podkapitol, které pojednávají o problémech, které se ve výzkumu objevovaly nejčastěji. V závěru práce jsou uvedeny nejdůležitější informace, které z výzkumu vyplynuly. Značnou část této diplomové práce tvoří přílohy, v nichž jsou transkripce všech metod sběru dat a veškeré tabulky, ve kterých jsou přehledně zpracována důležitá data z výzkumu.cs
dc.format61 s., LVIII s. (219 074 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72852-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectučitelovo pojetí hodnocenícs
dc.subjectosobní pojetí výukycs
dc.titlePorovnání pojetí hodnocení u učitelů výtvarných předmětů ve všeobecném a odborném vzdělávánícs
dc.title.alternativeComparison of teachers´ approach to marking visual art subjects in general and vocational educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focus firstly on identifying individual view on evaluating in education and also on comparison between differences in evaluating creative discipline at a general grammar school and at an art industrial school. The whole diploma thesis contains two parts, theoretical and research. Chapter Theoretical bases establishes definition of a term school evaluating. This chapter also contains different types and forms of evaluating, which are reffered (je to správně, I když to je podtržený) to in a researching part. Chapter Methods of processing data establishes the goal of this thesis and also establishes main and constitutive research questions. Further in the thesis are described specific methods of collecting data, such as interviews, class observations, discussions with students, and a specific steps taken by me in the processing of gained data. Researching part is concerned mostly about interpretation of data, gained from the research. This chapter is divided into nine sub chapters, in which we focus onto problems, which appeared mostly during the research. Epilogue states the most important information, that were concluded from the research. Attachments create a large part of this thesis, in which are transcriptions of all methods of collecting data and all of the charts, in which are clearly processed important data of the research.en
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedqualitative researchen
dc.subject.translatedpersonal approach to teachingen
dc.subject.translatedteacher's concept of evaluatingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP G. Novakova.pdfPlný text práce2,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
NOVAKOVA_posudek_vedouci_Lukavsky_2019.pdfPosudek vedoucího práce129,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
NOVAKOVA_posudek_oponent_Slavik_2019.pdfPosudek oponenta práce120,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Novakova Gabriela_2019.pdfPrůběh obhajoby práce609,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39210

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.