Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Leová, Thu Ha | |
dc.date.accepted | 2019-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:42:54Z | - |
dc.date.available | 2016-12-9 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:42:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-20 | |
dc.identifier | 72739 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39216 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá učebním prostředím pro výuku cizího jazyka. Teoretická část nejdříve stručně sumarizuje položky vedení třídy (classroom management) a dále identifikuje a popisuje aspekty, které by měly být brány v potaz během vytváření jazykových tříd. V praktické části je popsán výzkum, který byl proveden na šesti školácch. Účelem tohoto výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou české jazykové třídy sestaveny dle osmi aspektů, které byly vyjmenovány v teoretické části. | cs |
dc.format | 61 s. (93 552 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | desing třídy | cs |
dc.subject | design učebního prostředí | cs |
dc.subject | jazyková třída | cs |
dc.subject | učební prostředí | cs |
dc.title | Učební prostor pro výuku cizího jazyka | cs |
dc.title.alternative | Learning Space Design: Language Classrooms | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The object of this graduate thesis is language classroom design. The theoretical part firstly summarizes the classroom management principles. Secondly, it identifies and describes eight elements of classroom design. The practical part consists of a research which was conducted in six schools. The aim of the research was to analyse to what extent they comly with the the guidelines in the theoretical part. | en |
dc.subject.translated | classroom | en |
dc.subject.translated | classroom design | en |
dc.subject.translated | language classroom | en |
dc.subject.translated | learning environment | en |
dc.subject.translated | learning space | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diploma Thesis 2019 Leova.pdf | Plný text práce | 2,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
leova_ved_kleck.pdf | Posudek vedoucího práce | 846,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
leova_opon_quinn.pdf | Posudek oponenta práce | 1,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obh_Leova.pdf | Průběh obhajoby práce | 429,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39216
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.