Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLeová, Thu Ha
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:54Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2020-08-24T11:42:54Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-20
dc.identifier72739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39216
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá učebním prostředím pro výuku cizího jazyka. Teoretická část nejdříve stručně sumarizuje položky vedení třídy (classroom management) a dále identifikuje a popisuje aspekty, které by měly být brány v potaz během vytváření jazykových tříd. V praktické části je popsán výzkum, který byl proveden na šesti školácch. Účelem tohoto výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou české jazykové třídy sestaveny dle osmi aspektů, které byly vyjmenovány v teoretické části.cs
dc.format61 s. (93 552 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdesing třídycs
dc.subjectdesign učebního prostředícs
dc.subjectjazyková třídacs
dc.subjectučební prostředícs
dc.titleUčební prostor pro výuku cizího jazykacs
dc.title.alternativeLearning Space Design: Language Classroomsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe object of this graduate thesis is language classroom design. The theoretical part firstly summarizes the classroom management principles. Secondly, it identifies and describes eight elements of classroom design. The practical part consists of a research which was conducted in six schools. The aim of the research was to analyse to what extent they comly with the the guidelines in the theoretical part.en
dc.subject.translatedclassroomen
dc.subject.translatedclassroom designen
dc.subject.translatedlanguage classroomen
dc.subject.translatedlearning environmenten
dc.subject.translatedlearning spaceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diploma Thesis 2019 Leova.pdfPlný text práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
leova_ved_kleck.pdfPosudek vedoucího práce846,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
leova_opon_quinn.pdfPosudek oponenta práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obh_Leova.pdfPrůběh obhajoby práce429,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39216

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.