Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Polák, Ondřej | |
dc.date.accepted | 2019-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:43:19Z | - |
dc.date.available | 2018-6-14 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:43:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-25 | |
dc.identifier | 77144 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39252 | |
dc.description.abstract | Tato práce pojednává o problematice využívání mobilních zařízení a jejich aplikací, přesněji aplikací zaměřených na domácí procvičování učiva žáků ZŠ. Práce je strukturována do sedmi kapitol. Zaobíral jsem se nejprve definováním pojmu digitálních technologií, do kterých mobilní technologie spadají. Uvedl jsem příklady mobilních zařízení s odpovídajícím popisem. Dále jsem se věnoval problematice využívání mobilních zařízení, kde jsem se věnoval výhodám a nevýhodám, které mobilní zařízení přinášejí. V následující kapitole jsem se věnoval kritériím, dle kterých byly aplikace vybírány. Dále jsem analyzoval některé z aplikací uvedených na vytvořených webových stránkách. V praktické části práce bylo klíčové vytvoření webových stránek (https://aplikaceproskolaky.weoom.com/) s přehledem vybraných aplikací. V poslední části byl realizován výzkum v podobě dotazníkového šetření, který je zaměřen na téma aktuálního stavu využívání mobilních zařízení žáky ZŠ, jak z obecného pohledu (volný čas), tak z pohledu povinností v podobě procvičování učiva. | cs |
dc.format | 75 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77144 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | digitální technologie | cs |
dc.subject | mobilní zařízení | cs |
dc.subject | aplikace | cs |
dc.subject | procvičování | cs |
dc.subject | žáci | cs |
dc.subject | zš | cs |
dc.title | Mobilní aplikace vhodné pro domácí procvičování žáků základní školy | cs |
dc.title.alternative | Primary school student home exercises with mobile equipment application support | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This undergraduate thesis deals with problematics of using mobile devices and their applications, more specifically with applications focused on home exercises of elementary school students. The work is structured into seven chapters. Firstly, I defined the concept of digital technologies that include mobile technologies. I presented some examples of mobile devices with appropriate description. Furthermore, I dealt with the issue of using mobile devices, where I introduced advantages and disadvantages that mobile devices bring. In the next chapter I focused on the criteria according to which the applications were chosen. Subsequently, I analyzed some of the applications that are listed on the created website. The practical part of this thesis includes the creation of the following website (https://aplikaceproskolaky.weoom.com/) with the overview of the selected applications convenient for the home exercises of primary school students. In the last part, there is an analysis which was done by a questionnaire. This questionnaire focuses on the topical situation of elementary school students. It considers this issue from two points of view. Firstly, the general criteria are mentioned (e.g. free time), secondly the view on the practice of the curriculum is described. | en |
dc.subject.translated | digital technologies | en |
dc.subject.translated | mobile devices | en |
dc.subject.translated | applications | en |
dc.subject.translated | exercises | en |
dc.subject.translated | students | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
OndrejPolak_BakalarskaPrace2019.pdf | Plný text práce | 4,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Polak posudek745.pdf | Posudek oponenta práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_BP_Ondrej_Polak_2019.pdf | Posudek vedoucího práce | 312,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Polak protokol755.pdf | Průběh obhajoby práce | 287,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39252
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.