Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vágnerová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Kulek, Michal | |
dc.date.accepted | 2019-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:43:36Z | - |
dc.date.available | 2017-12-7 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:43:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-26 | |
dc.identifier | 79425 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39278 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využitím aktivizačních metod ve výuce tématu plazů na základní škole. Zkoumanou aplikací byla platforma Kahoot!, které bylo využito při výuce paralelních tříd sedmých ročníků na 7.ZŠ v Plzni. Cílem bylo zjistit efektivitu využití této aplikace pro opakování již získaných znalostí a definovat, jaké konkrétní využití je nejvhodnější ve výuce tohoto tématu. | cs |
dc.format | 47 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | aktivizační metody | cs |
dc.subject | didaktický výzkum | cs |
dc.subject | kahoot! | cs |
dc.subject | přírodopis | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.title | Využití aktivizačních metod ve výuce tématu plazů na základní škole | cs |
dc.title.alternative | Use of activating methods in the topic of reptiles at elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the use of activation methods in teaching of the topic of reptiles at primary school. The examined application was Kahoot! which was used for teaching of seventh grades at 7. ZŠ v Plzni. The aim of this study was to determine the effectivness of using this application to revise previously acquired knowledge and define what is the most appropriate use in teaching this topic. | en |
dc.subject.translated | activation methods | en |
dc.subject.translated | biology | en |
dc.subject.translated | didactic research | en |
dc.subject.translated | kahoot! | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Kulek.pdf | Plný text práce | 2,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kulek_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 544,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kulek_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 726,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kulek_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 149,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39278
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.