Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHladová, Barbora
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier78067
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39294
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit vybraných subjektů podnikajících na venkově. Je provedena analýza hlavního subjektu a následná komparace s dalšími subjekty působícími ve stejném regionu. Práce je složena z teoretické a praktické části, teoretická část vymezuje základní pojmy venkovského cestovního ruchu, a popisuje marketingový mix a aktivity využívané ve službách. Praktická část obsahuje analýzu marketingových aktivit pensionu a restaurace U Hladů a jejich následné srovnání s dalšími subjekty působícími v mikroregionu Hracholusky - pensionu a restaurace U Vlčků a U Leishů. Na základě provedené analýzy jsou v závěru navržena nápravná opatření, včetně finanční a časové náročnosti jejich případné realizace.cs
dc.format91 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectvenkovský cestovní ruchcs
dc.subjectpensioncs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmikroregion hracholuskycs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit podnikatelských subjektů působících ve venkovském cestovním ruchucs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of rural tourism companiesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted master thesis is focused on the analysis of marketing activities of rural tourism company - a pension and restaurant U Hladů and on its comparison with other subjects working in the same field. The thesis comprises of a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic terms, introduces the marketing and marketing activities of the companies, which is working in services and tourism. The practical part consists of an analysis of marketing activities of the main subject - pension and restaurant "U Hladů". These activities are subsequently compared with the other companies with the similar offer located in microregion Hracholusky. Pension and restaurant U Vlčků and pension and restaurant U Leihsů. Based on the conducted analysis the remedies are suggested at the end of the thesis, including the financial demands of potential realization.en
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
dc.subject.translatedcomparisonen
dc.subject.translatedrural tourismen
dc.subject.translatedpensionen
dc.subject.translatedrestauranten
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmicroregion hracholuskyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_final.pdfPlný text práce2,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hladova_Barbora_o.pdfPosudek oponenta práce157,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hladova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce227,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hladova_Barbora_p.pdfPrůběh obhajoby práce75,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39294

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.