Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorHoffmann, Denis
dc.contributor.refereeFroňková Daniela, Ing.
dc.date.accepted2019-6-4
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:46Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:46Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier78068
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39295
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Komparace produktových strategií dvou vybraných podniků" zpracovává produktové strategie aplikované podniky Škoda auto, a. s. a Honda Motor Co., Ltd.. Cílem práce je na základě teoretický poznatků představit a porovnat využití produktových strategií ve zvolených podnicích s následným zhodnocením a návrhy pro posílení jejich konkurenceschopnosti na trhu automobilů. Teoretická část uvádí do teorie produktových strategií a začleňuje definici marketingového mixu, jakožto úzce spjatý marketingový nástroj s produktovými strategiemi, následně definuje analýzu portfolia pomocí matice BCG a vymezuje pojem životní cyklus produktu. Praktická část je koncipována formou definování jednotlivých využívaných strategií v rámci zvolených podniků a jejich vzájemnou komparaci. Následně jsou jednotlivé produkty analyzovány formou BCG matice a vypracovány životní cykly pro sobě konkurenční produkty obou podniků. Závěrem je zpracován výhled vývoje trhu s ohledem na zvolené podniky a doporučení v rámci celkového zhodnocení.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectproduktové strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectbcg maticecs
dc.subjectživotní cyklus produktu.cs
dc.titleKomparace produktových strategií dvou vybraných podnikůcs
dc.title.alternativeComparation of product strategies of two selected companiesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis "Comparation of product strategies of two selected companies" is about product strategies applied by Škoda Auto, a.s. and Honda Motor Co., Ltd.. The aim of the thesis is to describe specific use of product strategies in selected companies with subsequent comparison and evaluation for strengthen competitiveness. The theoretical part introduces the theory of product strategies with a definition of marketing mix as a closely related marketing instrument with product strategies. Then I will define the portfolio analysis by using the BCG matrix and define the concept of the product life cycle. The practical part defining individual used strategies within the selected companies and their mutual comparison. Then the individual products are analyzed by the BCG matrix and life cycles for the competing products of both companies. In conclusion the market forecast is processed with respect to selected companies and recommendations within the overall evaluation are elaborated.en
dc.subject.translatedproduct strategiesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedbcg matrixen
dc.subject.translatedproduct life cycle.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Hoffmann Denis.pdfPlný text práce10,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmann_Denis_v.pdfPosudek vedoucího práce226,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmann_Denis_o.pdfPosudek oponenta práce227,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmann_Denis_p.pdfPrůběh obhajoby práce70,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39295

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.