Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorSkolková, Michala
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:48Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:48Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-18
dc.identifier79225
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39307
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovým nástrojem Product Placement. Cílem práce je zjistit, zda čeští diváci vnímají umístěné produkty v českých televizních seriálech či ne a jaký vztah mají k tomu nástroji. V diplomové práci jsou použity tři výzkumné metody. Jedná se o metodu dotazování, pozorování a hloubkové rozhovory. První vybraná metoda probíhá prostřednictvím rozesílání dotazníků. Druhá metoda probíhá prostřednictvím statické oční kamery, která je umístěna v areálu ZČU. U metody pozorování a rozhovorů jsou respondentům přehrány ukázky ze seriálů, které obsahují Product Placementy. Závěrečná část shrnuje výsledky z výzkumných metod a uvádí doporučení autorky diplomové práce pro efektivní používání Product Placementu. Diplomová práce obsahuje množství obrázků, tabulek a grafů, pro lepší pochopení tohoto marketingového nástroje.cs
dc.format100 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectčeské televizní seriálycs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjectrozhovorycs
dc.titleVnímání Product Placementu respondenty v českých televizních seriálechcs
dc.title.alternativePerception of Product Placement by respondents in Czech TV seriesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the marketing tool Product Placement. The goal for this work is to find out whether Czech viewers perceive placed products in Czech TV series or not and what is their opinion on this topic. There are three research methods used in this thesis. It is a questioning, observation and in-depth interview. The first method chosen, is sending out questionnaires. The second method is using a static eye-tracking, which is located in the ZČU area. In the methods of observation and interviewing, the respondents are shown examples of TV series that include Product Placements. The final part summarizes the results of the research methods and gives the author's recommendation for the effective use of Product Placement. The thesis contains an amount of images table charts and graphs for better understanding of this marketing tool.en
dc.subject.translatedproduct placementen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedczech tv seriesen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedeye-trackingen
dc.subject.translatedinterviewen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Skolkova_Michala.pdfPlný text práce2,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skolkova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce230,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skolkova_Michala_o.pdfPosudek oponenta práce226,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skolkova_Michala_p.pdfPrůběh obhajoby práce59,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39307

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.