Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHofmann, Gerhard
dc.contributor.refereeBeneš Karel, Ing. Ph.D.
dc.contributor.refereeHaag Jürgen, Prof. Dr. Ing.
dc.contributor.refereeScharfenberg Georg, Prof. Ing.
dc.date.accepted2019-2-22
dc.date.accessioned2020-08-24T11:46:08Z-
dc.date.available2013-11-1
dc.date.available2020-08-24T11:46:08Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-10-10
dc.identifier59877
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39530
dc.description.abstractChyby se mohou objevit v libovolném čase v životním cyklu při všech možných podmínkách. Prostředí, ve kterém auto může být používáno, je velice různé. Teploty mohou například dosahovat -40°C až 125°C v prostoru motoru. Aplikovaná architektura zabraňuje těmto předčasným nebezpečným chybám ve funkci elektrických řídicích jednotek (ECU). Dále je v ECU implementována diagnostika, která detekuje tyto předčasné chyby (např. vadné součástky). Nový přístup užití kombinace stárnutí FMEA a simulačních modelů k návrhu a validaci obvodů při speciálních aspektech prostředí v životním cyklu ve spojení s potřebami funkční bezpečnosti.cs
dc.format96 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfunkční bezpečnostcs
dc.subjectjevy stárnutícs
dc.subjectvývoj hardwarecs
dc.subjectověřenícs
dc.subjectvhdl-ams simulacecs
dc.titleEnhanced ionizing radiation detection by several type of detectorscs
dc.title.alternativeEnhanced ionizing radiation detection by several type of detectorsen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElectrical engineering and informaticscs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedFailures can occur at any time during the lifecycle in all possible condition. The environment in which a car can be used is quite broad. It reaches for example from temperatures of -40°C up to 125°C in the engine compartment. The applied architectures prevent that a first error in a function running on an electric control unit (ECU) is dangerous. In addition diagnosis is implemented in the ECU to detect a first error (e.g. broken components). The new approach is to use a combination of aging FMEA and simulation models to design and validate circuits with special environmental aspects over the lifetime in conjunction with the needs of Functional Safety.en
dc.subject.translatedfunctional safetyen
dc.subject.translatedaging effectsen
dc.subject.translatedhardware-developmenten
dc.subject.translatedvalidationen
dc.subject.translatedvhdl-ams simulationen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KAE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
180915_final_thesis_printed_version_plus_decl_list.pdfPlný text práce6,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hofmann_publikace.pdfPosudek vedoucího práce267,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hofmann_opon.pdfPosudek oponenta práce3,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hofmann_zapis.pdfPrůběh obhajoby práce828,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39530

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.