Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hofmann, Gerhard | |
dc.contributor.referee | Beneš Karel, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.referee | Haag Jürgen, Prof. Dr. Ing. | |
dc.contributor.referee | Scharfenberg Georg, Prof. Ing. | |
dc.date.accepted | 2019-2-22 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:46:08Z | - |
dc.date.available | 2013-11-1 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:46:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2018-10-10 | |
dc.identifier | 59877 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39530 | |
dc.description.abstract | Chyby se mohou objevit v libovolném čase v životním cyklu při všech možných podmínkách. Prostředí, ve kterém auto může být používáno, je velice různé. Teploty mohou například dosahovat -40°C až 125°C v prostoru motoru. Aplikovaná architektura zabraňuje těmto předčasným nebezpečným chybám ve funkci elektrických řídicích jednotek (ECU). Dále je v ECU implementována diagnostika, která detekuje tyto předčasné chyby (např. vadné součástky). Nový přístup užití kombinace stárnutí FMEA a simulačních modelů k návrhu a validaci obvodů při speciálních aspektech prostředí v životním cyklu ve spojení s potřebami funkční bezpečnosti. | cs |
dc.format | 96 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | funkční bezpečnost | cs |
dc.subject | jevy stárnutí | cs |
dc.subject | vývoj hardware | cs |
dc.subject | ověření | cs |
dc.subject | vhdl-ams simulace | cs |
dc.title | Enhanced ionizing radiation detection by several type of detectors | cs |
dc.title.alternative | Enhanced ionizing radiation detection by several type of detectors | en |
dc.type | disertační práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | cs |
dc.thesis.degree-level | Doktorský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Electrical engineering and informatics | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Failures can occur at any time during the lifecycle in all possible condition. The environment in which a car can be used is quite broad. It reaches for example from temperatures of -40°C up to 125°C in the engine compartment. The applied architectures prevent that a first error in a function running on an electric control unit (ECU) is dangerous. In addition diagnosis is implemented in the ECU to detect a first error (e.g. broken components). The new approach is to use a combination of aging FMEA and simulation models to design and validate circuits with special environmental aspects over the lifetime in conjunction with the needs of Functional Safety. | en |
dc.subject.translated | functional safety | en |
dc.subject.translated | aging effects | en |
dc.subject.translated | hardware-development | en |
dc.subject.translated | validation | en |
dc.subject.translated | vhdl-ams simulation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Disertační práce / Dissertations (KAE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
180915_final_thesis_printed_version_plus_decl_list.pdf | Plný text práce | 6,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hofmann_publikace.pdf | Posudek vedoucího práce | 267,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hofmann_opon.pdf | Posudek oponenta práce | 3,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hofmann_zapis.pdf | Průběh obhajoby práce | 828,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39530
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.