Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČížek Petr, Ing. Ph.D., MA
dc.contributor.authorVránová, Irena
dc.contributor.refereeNosková Marta, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-22
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:02Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:02Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-10
dc.identifier82667
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40052
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na řízení projektů od definování základních pojmů až po jednotlivé kroky plánování projektu. Obsahem této práce je vytvořený logický rámec, s navazujícím plán rozsahem neboli WBS. Dále časový plán, plán zdrojů, nákladů a řízení rizik. Cílem mé práce je vytvořit projekt, který bude zvyšovat povědomí o zvolené společnosti. Zároveň je zde vytvořený časový plán, který obsahuje základní marketingové nástroje. K tomuto plánu je vytvořený rozpočet i s potřebnými zdroji pro realizaci tohoto projektu. Na závěr je uvedeno doporučení pro společnost.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectpláncs
dc.subjectprojektový managementcs
dc.subjectpropagační kampaňcs
dc.titleProjekt a jeho pláncs
dc.title.alternativeProject and its planen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor Thesis is focused on project management from the definition of basic concepts to the individual steps of project planning. The content of this work is created logical framework, with the following plan scope or WBS. Timing, resources, cost and risk management are also part of this work. The aim of my work is to create a project which will raise awareness of the chosen company. At the same time, there is a timetable that contains basic marketing tools. A budget is created for this plan too with the necessary resources for the implementation of this project. Finally, a recommendation for the company is given.en
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedplansen
dc.subject.translatedproject managementen
dc.subject.translatedpromotional campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vranova_Irena_K17B0398P.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vranova_Irena_o.pdfPosudek oponenta práce218,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vranova_irena_v.pdfPosudek vedoucího práce203,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vranova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce41,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40052

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.