Název: | Simulační model elektrického vozidla |
Další názvy: | Simulation model of electric vehicle |
Autoři: | Eštok, Petr |
Vedoucí práce/školitel: | Janda Martin, Ing. Ph.D. |
Oponent: | Ševčík Jakub, Ing. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/40189 |
Klíčová slova: | analýza výškopisu;hybridní trolejbus;matlab;nadmořská výška;odpor sklonu;parciální trolejbus;simulátor;škoda 26tr;vozidlový odpor |
Klíčová slova v dalším jazyce: | altitude analysis;hybrid trolleybus;matlab;altitude;gradient resistance;partial trolleybus;simulator;škoda 26tr;vehicle resistance |
Abstrakt: | Předkládaná diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení a zpracování dat z tachografu získaných během jízdy parciálního trolejbusu Škoda 26Tr a analýzu trati, kterou během jízdy trolejbus projel. V první části jsou uvedeny základní parametry trolejbusu a stručně popsány možnosti určení polohy a zpracování výškopisných dat. Ve druhé části jsou popisy algoritmů pro zpracování dat z GPS lokátoru, obou tachografů a počítadla cestujících. Kromě jednotlivých skriptů jsou zde uvedeny i dva postupy, kterými lze získat vstupní data pro simulátor, a to i v případě chybějících dat z GPS lokátoru pro konkrétní průjezd. Třetí část popisuje simulátor a výsledky simulace. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The presented diploma thesis is focused on the evaluation and processing of data from the tachograph obtained during the ride of the partial trolleybus Škoda 26Tr and the analysis of the track which the trolleybus passed during the ride. In the first part, the basic parameters of the trolleybus are given and the possibilities of determining the position and processing of elevation data are briefly described. The second part describes the algorithms for processing data from the GPS locator, both tachographs and passenger counters. In addition to the individual scripts, there are also two procedures that can be used to obtain input data for the simulator, even in the case of missing data from the GPS locator for a specific passage. The third part describes the simulator and the simulation results. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
EstokDp.pdf | Plný text práce | 2,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082138_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 900,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082138_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 1,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082138_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 86,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40189
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.