Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorBranišová, Jana
dc.contributor.refereeČíž Josef, Dipl. Ing.
dc.date.accepted2020-6-22
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:19Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:30:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82464
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40376
dc.description.abstractPředložená práce pojednává o potenciálu využití otevřenych dat pro marketingové účely. Cílem práce je na praktickych příkladech zhodnotit, jak se dá s otevřenymi daty pracovat tak, aby posloužili marketérům. Práce se zaměřuje na využití pro účely pročištění stávajících dat společnosti, dále pak pro práci se zákazníky a v neposlední řadě poukazuje na otevřená data jako na nástroj, ktery může byt použit při práci s konkurencí. Práce je členěna do dvou hlavních částí. První část je věnována rešerši literárních zdrojů k problematice otevřenych dat a popisuje vyvoj otevíráni dat. V druhé, praktické části je na konkrétních příkladech uvedeno a vyhodnoceno marketingové využití otevřenych dat společně s několika konkrétníma příklady z praxe. V závěru práce je provedeno zhodnocení potenciálu využívaní otevřenych dat pro marketingové účely a obecné zamyšlení se nad práci s daty, kterych vyznam za poslední roky enormně narostl.cs
dc.format80 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectotevřená datacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdatové sadycs
dc.subjectsdílení datcs
dc.titleVyužití otevřených dat v marketingucs
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work deals with the potential use of open data for marketing purposes. The aim of the work is to evaluate practical examples of how to work with open data to serve marketers. The work focuses on the use for the purpose of cleaning the existing data of the company, then for working with customers and, last but not least, points to open data as a tool that can be used when working with competitors. The work is divided into two main parts. The first part is devoted to a search of literary sources on the issue of open data and describes the development of data opening. In the second, practical part, the marketing use of open data is presented and evaluated on specific examples, together with several specific practical examples. At the end of the work is an evaluation of the potential of using open data for marketing purposes and a general reflection on working with data, the importance of which has grown enormously in recent year.en
dc.subject.translatedopen dataen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translateddata setsen
dc.subject.translateddata sharingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Branisova.pdfPlný text práce3,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Branisova_VP.pdfPosudek vedoucího práce231,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Branisova_OP.pdfPosudek oponenta práce182,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Branisova_0.pdfPrůběh obhajoby práce183,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40376

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.