Název: Komparace základních znalostí z Věd o Zemi mezi studenty maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji
Další názvy: Comparison of basic knowledge of Earth sciences among high school students in the Pilsen region
Autoři: Lebeda, Luboš
Vedoucí práce/školitel: Mentlík Pavel, Doc. RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40446
Klíčová slova: vzdělávací systém čr;rvp;švp;zeměpis;pedagogický výzkum;gymnázium;komparace;didaktický test;čši;pisa;timss
Klíčová slova v dalším jazyce: educational system of the czech republic;framework educational program;school educational program;geography;pedagogical research;grammar school;comparison;didactic test;czech school inspectorate;pisa;timss
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku základních znalostí z Věd o Zemi mezi studenty maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji. Hlavním cílem práce je zmapovat a porovnat základní znalosti z Věd o Zemi mezi studenty maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji. Bakalářská práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán vzdělávací systém v České republice, pedagogický výzkum a jeho etapy i typy, didaktický test a jeho historie, funkce, vlastnosti a zásady didaktického testu, druhy a konstrukce didaktického testu, typy testových úloh v didaktickém testu. Praktická část obsahuje metodiku práce, vzorek respondentů, charakteristiku testovaných skupin, rozbor úloh v didaktickém testu a vyhodnocení didaktických testů.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the issue of basic knowledge of Earth Sciences among students of high school graduates in the Pilsen region. The main goal of this work is to map and compare basic knowledge of Earth Sciences among high school students in the Pilsen region. The bachelor thesis contains two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the educational system in the Czech Republic, pedagogical research and its stages and types, didactic test and its history, functions, properties and principles of the didactic test, types and construction of the didactic test, types of test tasks in the didactic test. The practical part contains the methodology of the work, a sample of respondents, the characteristics of the tested groups, the analysis of tasks in the didactic test and the evaluation of didactic tests.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Lubos Lebeda.pdfPlný text práce6,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LEBEDA_POSUDEK_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce330,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LEBEDA_POSUDEK_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce534,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LEBEDA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce129,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40446

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.