Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLouda Tomáš, JUDr. CSc.
dc.contributor.authorKavková, Iveta
dc.contributor.refereeLindner Milan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-26
dc.date.accessioned2020-11-10T00:31:19Z-
dc.date.available2019-3-29
dc.date.available2020-11-10T00:31:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-15
dc.identifier82933
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40567
dc.description.abstractS municipálním marketingem se setkáváme denně, obklopuje nás všude, jen si toho nejsme často vůbec vědomi. V současné době je na města vyvíjen stále větší tlak, města si musí sama aktivně vyhledávat ekonomické zdroje, aby byly úspěšné v rámci konkurenčního boje. A právě v tomto ohledu jim může municipální marketing výrazně pomoci. Svoji diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol, kde v prvních kapitolách jsou pojmy, které s touto problematikou bezesporu souvisí. V další části jsem se pokusila vymezit samotný municipální marketing a poslední kapitoly jsem zaměřila na šetření a konkrétně na průzkum vlivu municipálního marketingu z pohledu obyvatel malé obce.cs
dc.format81 s. (109 726 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmunicipální marketingcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing v neziskovém sektorucs
dc.subjectteritoriální marketingcs
dc.subjecttypologie měst a obcícs
dc.subjectaktéři municipálního marketingucs
dc.subjectfáze municipálního marketingucs
dc.titleMunicipální marketingcs
dc.title.alternativeMunicipal marketingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnickács
dc.thesis.degree-programVeřejná správacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe marketing is concept, which everybody know. We have some ideas about it, but the municipal marketing, then marketing which produce public administration and it is in public interest. It is not delimit so easy. The municipal marketing is marketing of the city. We can state, that municipal marketing is promotion of city, which we can delimit it like the culture, economic and social development of the city. The dissertation is divided into two mains parts. In the theoretical part I defined basic terms. And the practical part is focused on survey of impact the municipal marketing on the small city from the perspective of inhabitants.en
dc.subject.translatedmunicipal marketingen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing in nonprofit organizationsen
dc.subject.translatedterritorial marketingen
dc.subject.translatedcities typologyen
dc.subject.translatedactors in the municipal marketingen
dc.subject.translatedprocess of the municipal marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bc. Iveta Kavkova- Municipalni marketing.pdfPlný text práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova M - posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce597,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova M - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce489,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova M - Protokol DP.pdfPrůběh obhajoby práce340,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40567

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.