Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Daniela, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Končelová, Lenka | |
dc.contributor.referee | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-16 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:17Z | - |
dc.date.available | 2019-6-14 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-30 | |
dc.identifier | 81466 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40751 | |
dc.description.abstract | Práce se zaměřuje na odklad školní docházky u dětí z mateřské školy a jejich možnosti nápravy pro úspěšný start ve škole. Zabývá se také oblastí školní zralosti, která je předpokladem pro následný odklad. V práci se zabývám dvěma chlapci, kteří dostali odklad školní docházky, realizuje se zde jejich příprava pomocí plánu pedagogické podpory, který pro ně byl vypracován. Vyhodnocení dětí s odkladem probíhá z hlediska časového rozsahu nápravy. | cs |
dc.format | 51 s. (69 051 znaků), XIX s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | odklad školní docházky | cs |
dc.subject | školní zralost | cs |
dc.subject | školní připravenost | cs |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cs |
dc.subject | plán pedagogické podpory | cs |
dc.subject | zápis do základní školy | cs |
dc.subject | případová studie | cs |
dc.subject | kazuistika | cs |
dc.title | Možnosti přípravy dětí z MŠ na nástup do ZŠ s odkladem školní docházky | cs |
dc.title.alternative | Alternatives of preparations children from kindergarten for entering to basic school for children with delayed school attendance | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis aims at postponement of school attendance of the nursery school children and their possibilities of remedy for successful school start. It also deals with the area of school maturity, which is the prerequisite for subsequent postponement. The thesis deals with two boys, whose school attendance has been postponed. Their correction is implemented there with the help of pedagogical support plan that has been developed for them. The evaluation of children with postponement is realized in terms of the timing of remedy. | en |
dc.subject.translated | postponement of school attendance | en |
dc.subject.translated | school maturity | en |
dc.subject.translated | school readiness | en |
dc.subject.translated | pedagogical diagnostics | en |
dc.subject.translated | plan of pedagogical support | en |
dc.subject.translated | enrollment in primary school | en |
dc.subject.translated | case study | en |
dc.subject.translated | case study | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Koncelova_Lenka-Moznosti_pripravy_ditete_z_MS_na_vstup_do_ZS_s_odkladem_skolni_dochazky.pdf | Plný text práce | 3,65 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koncelova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 261,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koncelova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 39,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koncelova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 202,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40751
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.