Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Daniela, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKončelová, Lenka
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:17Z-
dc.date.available2019-6-14
dc.date.available2020-11-10T00:32:17Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-30
dc.identifier81466
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40751
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na odklad školní docházky u dětí z mateřské školy a jejich možnosti nápravy pro úspěšný start ve škole. Zabývá se také oblastí školní zralosti, která je předpokladem pro následný odklad. V práci se zabývám dvěma chlapci, kteří dostali odklad školní docházky, realizuje se zde jejich příprava pomocí plánu pedagogické podpory, který pro ně byl vypracován. Vyhodnocení dětí s odkladem probíhá z hlediska časového rozsahu nápravy.cs
dc.format51 s. (69 051 znaků), XIX s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectodklad školní docházkycs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectpedagogická diagnostikacs
dc.subjectplán pedagogické podporycs
dc.subjectzápis do základní školycs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.subjectkazuistikacs
dc.titleMožnosti přípravy dětí z MŠ na nástup do ZŠ s odkladem školní docházkycs
dc.title.alternativeAlternatives of preparations children from kindergarten for entering to basic school for children with delayed school attendanceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis aims at postponement of school attendance of the nursery school children and their possibilities of remedy for successful school start. It also deals with the area of school maturity, which is the prerequisite for subsequent postponement. The thesis deals with two boys, whose school attendance has been postponed. Their correction is implemented there with the help of pedagogical support plan that has been developed for them. The evaluation of children with postponement is realized in terms of the timing of remedy.en
dc.subject.translatedpostponement of school attendanceen
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedpedagogical diagnosticsen
dc.subject.translatedplan of pedagogical supporten
dc.subject.translatedenrollment in primary schoolen
dc.subject.translatedcase studyen
dc.subject.translatedcase studyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Koncelova_Lenka-Moznosti_pripravy_ditete_z_MS_na_vstup_do_ZS_s_odkladem_skolni_dochazky.pdfPlný text práce3,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koncelova OP.pdfPosudek oponenta práce261,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koncelova O.pdfPrůběh obhajoby práce39,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koncelova VP.pdfPosudek vedoucího práce202,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40751

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.