Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzíková Jarmila, Prof. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorJarábková, Lucie
dc.contributor.refereeKrotký Jan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-12
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:26Z-
dc.date.available2018-10-26
dc.date.available2020-11-10T00:32:26Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-15
dc.identifier79677
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40770
dc.description.abstractV diplomové práci se zabýváme badatelsky orientovanou výukou, která je v současnosti stále častěji zařazována i do výuky základních škol. Prolíná se napříč předměty, což vede k jejich popularitě a zájmu o ně. Je především zaměřena na zkvalitnění, přiblížení a upevňování znalostí probíraného učiva. Hravou formou přibližuje problematiku, podstatu nastalé situace. Vede žáky k přemýšlení, vlastní iniciativě, samostatné činnosti a tvořivosti. Tato výuka se odráží především ve větším zájmu o danou problematiku a zároveň rozvíjí kognitivní myšlení a kreativitu každého jedince.cs
dc.format93 s. (109 945 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbádánícs
dc.subjectpokusycs
dc.subjectpostupcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectskupinycs
dc.subjectvýrobkycs
dc.subjectžácics
dc.titleBadatelsky orientovaná výuka technických předmětů na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeResearch-oriented education of technical subjects in elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with inquiry based instruction which is more common part of educational process at primary schools. In these days i it is very popular method because of it is connection whit other subjects. The inquiry based instruction extends pupils knowledges and they can remember schoolwork better. It uses playful from and guides pupils to thinking, initiative, activity and creativity. It develops individual cognitive abilities.en
dc.subject.translatedexperimentsen
dc.subject.translatedgroupsen
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatedpupilsen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedwareen
dc.subject.translatedworkflowen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Hanzelova Lucie.pdfPlný text práce5,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce38,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce41,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzelova protokol885.pdfPrůběh obhajoby práce309,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40770

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.