Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorCapová, Petra
dc.contributor.refereeHonzík Lukáš, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-2
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:26Z-
dc.date.available2018-11-1
dc.date.available2020-11-10T00:32:26Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-27
dc.identifier79764
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40771
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zpracováním informací na téma: "Inkluzivní vzdělání v matematice na 1. stupni". Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část věnuje pozornost inkluzivnímu vzdělávání a oblastem, které s ním úzce souvisí, a možnostem inkluzivního vzdělávání v matematice. Praktická část se zaměřuje na tvorbu činností a úloh pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, na jejich realizaci a reflexi. Úlohy jsou sestaveny pro 2., 3., a 4. ročník ZŠ.cs
dc.format93 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectmatematikacs
dc.titleInkluzivní vzdělávání v matematice na 1. stupnics
dc.title.alternativeInclusice education in mathematics at first grade of primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with processing of the information about "Inclusive Education of Mathematics in Primary Schools". This study is divided into two parts - theoretical part and practical part. Theoretical part deals with the inclusive education, spheres which are slightly related with it, and possibilities of inclusive education in mathematics. Practical part deals with creating of activities and assignments for children with special educative needs, their realization and reflection. The assignments have been created for second, third and fourth grade of the primary schools.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedmathematicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Petra Capova.pdfPlný text práce6,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce42,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponentsky posudek DP - Capova.pdfPosudek oponenta práce28,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Capova protokol881.pdfPrůběh obhajoby práce422,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40771

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.