Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Capová, Petra | |
dc.contributor.referee | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-2 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:26Z | - |
dc.date.available | 2018-11-1 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-27 | |
dc.identifier | 79764 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40771 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá zpracováním informací na téma: "Inkluzivní vzdělání v matematice na 1. stupni". Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část věnuje pozornost inkluzivnímu vzdělávání a oblastem, které s ním úzce souvisí, a možnostem inkluzivního vzdělávání v matematice. Praktická část se zaměřuje na tvorbu činností a úloh pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, na jejich realizaci a reflexi. Úlohy jsou sestaveny pro 2., 3., a 4. ročník ZŠ. | cs |
dc.format | 93 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.title | Inkluzivní vzdělávání v matematice na 1. stupni | cs |
dc.title.alternative | Inclusice education in mathematics at first grade of primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with processing of the information about "Inclusive Education of Mathematics in Primary Schools". This study is divided into two parts - theoretical part and practical part. Theoretical part deals with the inclusive education, spheres which are slightly related with it, and possibilities of inclusive education in mathematics. Practical part deals with creating of activities and assignments for children with special educative needs, their realization and reflection. The assignments have been created for second, third and fourth grade of the primary schools. | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Petra Capova.pdf | Plný text práce | 6,87 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 42,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponentsky posudek DP - Capova.pdf | Posudek oponenta práce | 28,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Capova protokol881.pdf | Průběh obhajoby práce | 422,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40771
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.