Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.contributor.authorŠvehlová, Barbora
dc.contributor.refereeVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2020-6-30
dc.date.accessioned2020-11-10T00:33:15Z-
dc.date.available2019-4-4
dc.date.available2020-11-10T00:33:15Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-29
dc.identifier80529
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40895
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na úroveň vypravěčských dovedností žáků 4. a 5. tříd ZŠ a jejich následné srovnání. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů ze stylistiky, klasifikaci funkčních stylů a slohových postupů, dále slohovému vyučování a slohovým útvarům, které se žáci učí na 1. stupni ZŠ. Podrobněji se zaměřuje na slohový útvar vypravování, jeho znaky a samotný nácvik. Praktická část je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, která byla provedena na vzorku učitelů 4. a 5. ročníků na třech ZŠ v Plzni, na analýzu slohových prací, jejich srovnání a zjištění úrovně vypravěčských dovedností žáků 4. a 5. ročníků.cs
dc.format75 s. (110 663 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80529-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfunkční stylcs
dc.subjectslohový postupcs
dc.subjectslohový útvarcs
dc.subjectvypravovánícs
dc.subjectslohové vyučovánícs
dc.subjectvypravěčské dovednostics
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectslovesacs
dc.subjectpodstatná jménacs
dc.subjectcitoslovcecs
dc.subjectfrazeologismycs
dc.subjectpřímá řečcs
dc.subjectpřívlastkycs
dc.titleSrovnání vypravěčských dovedností žáků 4. a 5. ročníků základní školycs
dc.title.alternativeComparison of narrative skills of pupils in 4th and 5th grade of elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the level of narrative skills of pupils of the 4th and 5th grades of primary schools and their subsequent comparison. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the definition of basic concepts of stylistics, classification of functional styles and stylistic procedures, stylistic teaching and stylistic formations that pupils learn at primary school. It deals in more detail with the style of narration, its features and the actual training. The practical part is focused on the analysis of the questionnaire survey, which was carried out on a sample of teachers of the 4th and 5th grades at three elementary schools in Pilsen, the analysis of stylistic works, their comparison and finding the level of narrative skills of pupils of the 4th and 5th grades.en
dc.subject.translatedfunctional styleen
dc.subject.translatedstylistic procedureen
dc.subject.translatedstylistic formationen
dc.subject.translatedrecitalen
dc.subject.translatedstylistic teachingen
dc.subject.translatednarrative skillsen
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedverbsen
dc.subject.translatednounsen
dc.subject.translatedinterjectionsen
dc.subject.translatedphrasesen
dc.subject.translateddirect speechen
dc.subject.translatedadjectivesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
B. Svehlova_diplomova prace.pdfPlný text práce2,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svehlova_suda.pdfPosudek vedoucího práce58,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svehlova_vejvodova.pdfPosudek oponenta práce41,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svehlova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce97,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40895

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.