Název: | Mobilní aplikace vhodné pro fixaci učiva na 2. stupni ZŠ za pomoci vlastního obsahu |
Další názvy: | Mobile applications, which are convenient for fixation of schoolwork during teaching at the 2nd level of primary school with the help of your own content |
Autoři: | Šťastný, Radek |
Vedoucí práce/školitel: | Benediktová Lenka, Mgr. |
Oponent: | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41196 |
Klíčová slova: | mobilní aplikace;aplikace;fixace učiva;kahoot;quizlet;socrative;quizizz;dotazník;výzkumné šetření;kvíz;google forms;porovnání výzkumných šetření |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mobile application;application;fixation of schoolwork;kahoot;quizlet;socrative;quiziz;questionnaire;quiz;google forms;comparison of research surveys |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi využitelnými ve školství, jakožto učební pomůcky a prostředky vhodné k upevnění a ověření znalostí. Hlavním cílem bylo porovnání volně dostupných aplikací, jejich představení a přiblížení jejich funkcí a využitelnosti. Následně byly vybrány dvě aplikace (Kahoot! a Quizlet), ve kterých byly vytvořeny studijní materiály, v tomto případě kvízy, které byly otestovány žáky dvou sedmých tříd na základní škole v okrese Plzeň - Město. Na základě tohoto testování proběhlo výzkumné šetření a byl vytvořen dotazník v Google formulářích, který byl předán žákům k vyplnění. V samotném závěru práce proběhlo srovnání výsledků z výzkumného šetření se dvěma zahraničními výzkumy. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis is dealing with mobile applications, which are convenient for fixation of schoolwork during teaching. The main goal was to compare free accessible applications, their introducing and giving an idea of their functions and usability. After that, two applications (Kahoot!, Quizlet) were chosen and studying material was making, in this case the quizzes, which were tested by pupils from two seventh classes at the primary school in the district Plzeň - město. According to these tests the explorative research was done and the Google form was made and given to students. In the end of work we compared our research to two foreign researches. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_STASTNY_RADEK.pdf | Plný text práce | 10,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni BP Stastny.pdf | Posudek vedoucího práce | 228,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stastny oponent893.pdf | Posudek oponenta práce | 495,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stastny protokol897.pdf | Průběh obhajoby práce | 285,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41196
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.