Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lomička Zdeněk, Mgr. | |
dc.contributor.author | Kotrbatá, Jana | |
dc.contributor.referee | Frank Filip, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2020-9-10 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:34:58Z | - |
dc.date.available | 2019-6-13 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:34:58Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-7-2 | |
dc.identifier | 80773 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41199 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce popisuje porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování. Skládá se ze čtyř kapitol Algoritmizace, Programování, Blokové programování a Dotazníkové šetření. Nejprve obsahuje rychlé seznámení s pojmy algoritmus a programování. Tyto pojmy jsou vysvětleny, aby bylo lépe pochopitelné, k čemu slouží popsaná a porovnávaná prostředí blokového programování. Před popisem daných prostředí je vysvětlen pojem blokové programování spolu s rozdílem mezi unplugged a softwarovým prostředím. Závěrem práce se čtenář seznámí s přípravou dotazníku využití blokového programování na školách a jeho výsledkem. | cs |
dc.format | 90 760 znaků | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | blokové programování | cs |
dc.subject | programování | cs |
dc.subject | unplugged | cs |
dc.subject | algoritmus | cs |
dc.subject | algoritmizace | cs |
dc.subject | algoritmické myšlení | cs |
dc.subject | myšlení | cs |
dc.subject | prostředí | cs |
dc.subject | aplikace | cs |
dc.title | Porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování | cs |
dc.title.alternative | Comparison of software and unplugged environment for teaching of block-based programming | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with comparing software and unplugged environments for teaching block-based programming. Thesis consist of four chapters Algorithmization, Programming, Block Programming and Questionnaire Survey. At first, it provides a quick introduction to the concepts of algorithms and programming. For better understanding of these concepts, the block-based programming enviroments are described in detail. Then follows a thorough description of the differenece between the software and unplugged enviroments. Finally, there is an introduction to the creation of the questionnaire, its logic and outputs. | en |
dc.subject.translated | block-based programming | en |
dc.subject.translated | programming | en |
dc.subject.translated | unplugged | en |
dc.subject.translated | algorithm | en |
dc.subject.translated | algorithmization | en |
dc.subject.translated | algorithmic thinking | en |
dc.subject.translated | thinking | en |
dc.subject.translated | environment | en |
dc.subject.translated | application | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarska_prace_Kotrbata.pdf | Plný text práce | 8,63 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 43,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 41,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol - Kotrbata.pdf | Průběh obhajoby práce | 244,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41199
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.