Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLomička Zdeněk, Mgr.
dc.contributor.authorKotrbatá, Jana
dc.contributor.refereeFrank Filip, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-10
dc.date.accessioned2020-11-10T00:34:58Z-
dc.date.available2019-6-13
dc.date.available2020-11-10T00:34:58Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-2
dc.identifier80773
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41199
dc.description.abstractTato bakalářská práce popisuje porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování. Skládá se ze čtyř kapitol Algoritmizace, Programování, Blokové programování a Dotazníkové šetření. Nejprve obsahuje rychlé seznámení s pojmy algoritmus a programování. Tyto pojmy jsou vysvětleny, aby bylo lépe pochopitelné, k čemu slouží popsaná a porovnávaná prostředí blokového programování. Před popisem daných prostředí je vysvětlen pojem blokové programování spolu s rozdílem mezi unplugged a softwarovým prostředím. Závěrem práce se čtenář seznámí s přípravou dotazníku využití blokového programování na školách a jeho výsledkem.cs
dc.format90 760 znakůcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectblokové programovánícs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectunpluggedcs
dc.subjectalgoritmuscs
dc.subjectalgoritmizacecs
dc.subjectalgoritmické myšlenícs
dc.subjectmyšlenícs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectaplikacecs
dc.titlePorovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programovánícs
dc.title.alternativeComparison of software and unplugged environment for teaching of block-based programmingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with comparing software and unplugged environments for teaching block-based programming. Thesis consist of four chapters Algorithmization, Programming, Block Programming and Questionnaire Survey. At first, it provides a quick introduction to the concepts of algorithms and programming. For better understanding of these concepts, the block-based programming enviroments are described in detail. Then follows a thorough description of the differenece between the software and unplugged enviroments. Finally, there is an introduction to the creation of the questionnaire, its logic and outputs.en
dc.subject.translatedblock-based programmingen
dc.subject.translatedprogrammingen
dc.subject.translatedunpluggeden
dc.subject.translatedalgorithmen
dc.subject.translatedalgorithmizationen
dc.subject.translatedalgorithmic thinkingen
dc.subject.translatedthinkingen
dc.subject.translatedenvironmenten
dc.subject.translatedapplicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_Kotrbata.pdfPlný text práce8,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce43,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce41,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol - Kotrbata.pdfPrůběh obhajoby práce244,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41199

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.