Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRaisová Eva, PhDr.
dc.contributor.authorBroučková, Tereza
dc.contributor.refereeHostýnek Tomáš, Mgr.
dc.date.accepted2020-6-25
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:02Z-
dc.date.available2019-4-25
dc.date.available2020-11-10T00:35:02Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-20
dc.identifier81084
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41202
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá použitím anglického jazyka v české reklamě. Cílem této práce je tak představit pozitivní i negativní následky globalizace a vliv anglického jazyka na český jazyk, ale také na českou ekonomiku napříč historií. Teoretická část se, mimo hlavní témata, zabývá historií anglického a českého jazyka, postavením angličtiny ve světě a názorem české společnosti na tento globální jazyk. Dále řeší výskyt anglicismů v českém jazyce a také problematiku reklamy, psychologie a psychologických metod a médií, ve kterých se reklama objevuje. Praktická část této práce zkoumá jednotlivé příklady úspěšných reklam a skrze dotazník ukazuje vnímání angličtiny v reklamě a reklamních sloganů českou společností. Závěrečná část obsahuje celková shrnutí a seznam veškerých tištěných i internetových zdrojů.cs
dc.format74 s. (78 514 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnásledky globalizacecs
dc.subjectvliv anglického jazyka na český jazyk a ekonomikucs
dc.subjecthistorie anglického jazykacs
dc.subjecthistorie českého jazykacs
dc.subjectpostavení anglického jazyka ve světěcs
dc.subjectanglicismy v českém jazycecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpsychologie reklamycs
dc.subjectslogancs
dc.subjectpsychologické metody užívané v reklaměcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectanglický jazyk v české reklaměcs
dc.titlePoužití anglického jazyka v české reklaměcs
dc.title.alternativeUse of English in Czech advertisementen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the use of English in Czech advertisement. Its aim is to show both positive and negative effects of globalization and the influence of English on the Czech language, but also on the Czech economy during history. The theoretical part also deals with the history of English and Czech, the importance of English in the world and the view of Czech citizens on this global language. Moreover, this part specializes in Anglicisms, advertising, psychology and psychological methods and different means of advertising. The practical part of this thesis consists of an analysis of advertisements and through a questionnaire, it shows the perception of English in advertising and slogans by Czech society. The final part contains the overall summary and the list of all printed and internet sources.en
dc.subject.translatedeffects of globalizationen
dc.subject.translatedinfluence of english on the czech language and economyen
dc.subject.translatedhistory of englishen
dc.subject.translatedhistory of czechen
dc.subject.translatedimportance of english in the worlden
dc.subject.translatedanglicisms in the czech languageen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedpsychology of advertisingen
dc.subject.translatedpsychological methodsen
dc.subject.translatedsloganen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedenglish in czech advertisementsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Tereza Brouckova PDF.pdfPlný text práce6,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brouckova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce515,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brouckova - oponent.pdfPosudek oponenta práce568,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brouckova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce340,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41202

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.