Název: Enabling the Future - alternativní pohled na projektovou výuku s podporou 3D tisku
Další názvy: Enabling the Future - alternative view of project teaching with 3D printing support
Autoři: Vácová, Ingrid
Vedoucí práce/školitel: Krotký Jan, Mgr. Ph.D.
Oponent: Fadrhonc Jan, Mgr.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41251
Klíčová slova: 3d tisk;protézy horních končetin;technická výchova;tisková metoda fff;e-nable
Klíčová slova v dalším jazyce: 3d print;upper arm prosthesis;technical education;fff printing method;e-nable
Abstrakt: Model vytvořený v rámci této práce je výsledkem zapojení do mezinárodního projektu Enabling the future, který spojuje lidi s přístupem k 3D tiskárně s těmi, kteří potřebují náhradu prakticky jakékoli části ruky. Naším cílem je uvést tento projekt do povědomí školních zařízení jako alternativní možnost využití 3D tiskáren. A zároveň je seznámit s jednotlivými kroky potřebnými pro účast na projektu i samotný tisk.
Abstrakt v dalším jazyce: Device completed as part of this thesis is a result of participation in an international project "Enabling the future", which connects people who have access to 3D printer and people who are in need of an upper limb prosthesis. Our goal is to raise awareness of this project in schools as the alternative use for their 3D printers and teach them all the necessities for joining this project and 3D print itself.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Ingrid_Vacova.pdfPlný text práce11,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce36,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce38,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vacova protokol886.pdfPrůběh obhajoby práce324,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41251

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.