Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLohrová Kateřina, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSismilichová, Adéla
dc.contributor.refereeKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-22
dc.date.accessioned2020-11-10T00:36:06Z-
dc.date.available2019-6-13
dc.date.available2020-11-10T00:36:06Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-29
dc.identifier80714
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41347
dc.description.abstractTato práce zkoumá představy předškolních dětí o pojmech škola a učení. V práci blíže popisujeme uvedené pojmy z pohledu pedagogiky a psychologie. Dále se soustředíme na dětské představy a na vývojovou charakteristiku dítěte předškolního věku. Kvalitativní výzkumné šetření bylo věnováno sběru dat od skupiny předškolních dětí v mateřské škole za účelem bližší analýzy jejich představ o těchto fenoménech. Metodou sběru dat bylo zvoleno individuální polostrukturované interview.cs
dc.format39 s. (63 743 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80714-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředstavycs
dc.subjectpojmycs
dc.subjectpředškolní dětics
dc.subjectškolacs
dc.subjectučenícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titlePředstavy předškolních dětí o škole a učenícs
dc.title.alternativePreschool children's ideas about school and learningen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis examines the ideas of preschool children about school and learning. In this work, we describe these concepts from the perspective of pedagogy and psychology. We also focus on children's fantasies and the development characteristics of preschool children. The qualitative research survey was dedicated to the data collection from a group of preschool children in a kindergarten in order to further analyze their ideas about these phenomena. An individual semi-structured interview was chosen as the data collection method.en
dc.subject.translatedideasen
dc.subject.translatedconcepten
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Bakalarska prace.pdfPlný text práce623,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sismilichova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce415,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sismilichova_oponent.pdfPosudek oponenta práce532,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sismilichova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce220,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41347

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.