Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lohrová Kateřina, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Sismilichová, Adéla | |
dc.contributor.referee | Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-22 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:36:06Z | - |
dc.date.available | 2019-6-13 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:36:06Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-29 | |
dc.identifier | 80714 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41347 | |
dc.description.abstract | Tato práce zkoumá představy předškolních dětí o pojmech škola a učení. V práci blíže popisujeme uvedené pojmy z pohledu pedagogiky a psychologie. Dále se soustředíme na dětské představy a na vývojovou charakteristiku dítěte předškolního věku. Kvalitativní výzkumné šetření bylo věnováno sběru dat od skupiny předškolních dětí v mateřské škole za účelem bližší analýzy jejich představ o těchto fenoménech. Metodou sběru dat bylo zvoleno individuální polostrukturované interview. | cs |
dc.format | 39 s. (63 743 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80714 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | představy | cs |
dc.subject | pojmy | cs |
dc.subject | předškolní děti | cs |
dc.subject | škola | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.title | Představy předškolních dětí o škole a učení | cs |
dc.title.alternative | Preschool children's ideas about school and learning | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis examines the ideas of preschool children about school and learning. In this work, we describe these concepts from the perspective of pedagogy and psychology. We also focus on children's fantasies and the development characteristics of preschool children. The qualitative research survey was dedicated to the data collection from a group of preschool children in a kindergarten in order to further analyze their ideas about these phenomena. An individual semi-structured interview was chosen as the data collection method. | en |
dc.subject.translated | ideas | en |
dc.subject.translated | concept | en |
dc.subject.translated | preschool children | en |
dc.subject.translated | school | en |
dc.subject.translated | learning | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 623,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sismilichova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 415,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sismilichova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 532,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sismilichova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 220,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41347
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.