Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHořejší, Petr
dc.contributor.authorPolcar, Jiří
dc.contributor.refereeKopeček, Pavel
dc.date.accepted2012-08-23
dc.date.accessioned2013-06-19T06:38:48Z-
dc.date.available2011-09-19cs
dc.date.available2013-06-19T06:38:48Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier49014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4158
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je popsat tvorbu SW balíku zdrojů pro tvorbu modelů výrobních podniků za využití Source Engine (který je známý jako herní engine např. pro Half-Life 2) a výukových podkladů ve formě e-booku obsahujícího návod na použití tohoto balíku a poskytujícího kurz tvorby v Source SDK určený pro studenty předmětu KPV/DPVR - digitální podnik a virtuální realita.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49014-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdigitální továrnacs
dc.subjectDIGITOVcs
dc.subjectHalf-Life 2cs
dc.subjectValve Hammer Editorcs
dc.subjectSource Enginecs
dc.subjectSource SDKcs
dc.titleVyužití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladůcs
dc.title.alternativeUse of Source Engine for Visualization and Interaction in a Digital Factory Environment and Education Support Developmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra průmyslového inženýrství a managementucs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedGoal of the thesis is to describe development of a software package for making models of manufacturing companies using Source Engine (which is used for powering computer games, for instance Half-Life 2) and to create education materials in the form of an e-book including a manual for use of this package and providing a Source SDK editing course for students of the subject KPV/DPVR - Digital Factory and Virtual Reality.en
dc.subject.translateddigital factoryen
dc.subject.translatedDIGITOVen
dc.subject.translatedHalf-Life 2en
dc.subject.translatedValve Hammer Editoren
dc.subject.translatedSource Engineen
dc.subject.translatedSource SDKen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polcar_hodnoceni_v 001.pdfPosudek vedoucího práce487,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polcar_oponentni_posudek 001.pdfPosudek oponenta práce694,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polcar_obhajoba_BP 001.pdfPrůběh obhajoby práce321,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4158

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.