Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKarásková, Lucie
dc.contributor.refereeMachová Kristýna, Ing.
dc.date.accepted2021-6-14
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:30Z-
dc.date.available2020-8-26
dc.date.available2021-06-25T12:30:30Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-5
dc.identifier85346
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43768
dc.description.abstractCílem předkládané bakalářské práce bylo sestavit podnikatelský plán v podniku KARKO PAPER s.r.o. pro zavedení nového produktu na trh. Teoretická část práce obsahuje poznatky a pojmy související s podnikatelským plánem, jako je například podnik, podnikání, podnikatel či popis podnikatelského plánu. Dále je v práci kapitola představující podnik KARKO PAPER s.r.o., pro který byl podnikatelský plán sestaven. Na základě teoretických poznatků byl vytvořen plný podnikatelský plán, který se zaměřuje na zavedení nového bezdotykového dávkovače dezinfekce na český trh. Podnikatelský plán zahrnuje především podnikatelskou příležitost, definici okolí podniku, analýzu zákazníků a konkurence, marketingový mix a finanční plán. Závěrem bakalářské práce bylo posouzení proveditelnosti zpracovaného podnikatelského plánu a doporučení možného rozvoje produktu.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectplný podnikatelský pláncs
dc.subjectkarko paper s.r.o.cs
dc.subjecthygiena rukoucs
dc.subjectbezdotykový dávkovač dezinfekcecs
dc.subjectkennedycs
dc.titlePodnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trhcs
dc.title.alternativeBusiness plan for the market launch of new product/serviceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to create a business plan in the company KARKO PAPER to launch of new product on the market. The theoretical part of the thesis contains main terms related to the business plan development, such as: enterprise, business, entrepreneur or a description of the business plan. Next chapter presents some basic information about the company KARKO PAPER for which the business plan is developed. Based on theoretical knowledge, a full business plan is created. This plan focused on the launch of a new non-contact disinfection dispenser on the Czech market. The business plan mainly includes a business opportunity, definition of the company's surroundings, the analysis of customers and competitors, the marketing mix and the financial plan. Finally, the feasibility of the business plan and recommendations are summarized for further product expansion.en
dc.subject.translatedfull business planen
dc.subject.translatedkarko paper s.r.o.en
dc.subject.translatedhand hygieneen
dc.subject.translatednon-touch disinfection dispenseren
dc.subject.translatedkennedyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lucie Karaskova - kvalifikacni prace.pdfPlný text práce2,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
karaskova_lucie_v-1.pdfPosudek vedoucího práce125,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lucie_Karaskova_BP_oponent.pdfPosudek oponenta práce220,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karaskova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce108,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43768

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.