Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLukšovská, Veronika
dc.contributor.refereeSvoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:03Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:03Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-26
dc.identifier85358
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43870
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o pobytu dětí v přírodě a jeho významu v životě dítěte předškolního věku. Cílem práce je čtenáři přiblížit, jak moc důležité je dětem pobyt a pohyb v přírodě zprostředkovat ať už s rodinou, nebo s mateřskou školou. V analytické části se práce zabývá problematikou upadajícího zájmu o přirozený pohyb a pobyt v přírodě s dětmi. V závěru práce je uveden týdenní tematický plán do mateřské školy, jehož záměrem je nejen učitele, ale i rodiče inspirovat k četnějšímu pobytu venku s dětmi a inspirovat k aktivitám, které v dětech prohloubí kladný vztah k přírodě.cs
dc.format59 s. (79 747 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpřírodacs
dc.subjectpobyt venkucs
dc.subjectzdravícs
dc.subjectdítě předškolního věkucs
dc.subjectenvironmentální výchovacs
dc.subjectvztah k příroděcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectrodinacs
dc.titlePobyt dětí v přírodě a jeho didaktický význam pro počáteční přírodovědné poznávání v MŠcs
dc.title.alternativeChildren's stay in nature and its didactic significance for initial scientific knowledge in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTitle: Children's stay in nature and its didactic significance for initial scientific knowledge in kindergarten The bachelor thesis deals with the stay of children in nature and it is importance in the life of a preschool child. The aim of the work is to introduce the reader to how important it is for children to mediate their stay and movement in nature, either with the family or with the kindergarten. In the analytical part, the work deals with the issue of declining interest in natural movement and living in nature with children. At the end of the thesis, a weekly thematic plan for kindergarten is presented, the intention of which is not only to inspire teachers but also parents to stay more often with children and to inspire activities that deepen the positive attitude towards nature in children.en
dc.subject.translatednatureen
dc.subject.translatedstay outsideen
dc.subject.translatedhealthen
dc.subject.translatedpreschool childen
dc.subject.translatedenvironmental educationen
dc.subject.translatedrelationship to natureen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedfamilyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Luksovska Veronika bakalarska prace.pdfPlný text práce3,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Luksovska_VP.pdfPosudek vedoucího práce167,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Luksovska OP.pdfPosudek oponenta práce761,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Luksovska O.pdfPrůběh obhajoby práce871,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43870

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.