Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrůcha Tomáš, Mgr.
dc.contributor.authorVachovec, Lukáš
dc.contributor.refereeKrál Jan, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:20Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:20Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier84603
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43920
dc.description.abstractTato práce popisuje proces tvorby 3D modelů, které budou sloužit jako prostředí v projektu Virtuální třídy. Dále je také zmíněna virtuální realita samotná a její využití ve výuce. Rozebrána je i problematika importu vzniklých modelů do herního enginu a oprava menších chyb. V závěru se nachází otestování celé scény i s konkrétními hodnotami, které při testech byly naměřeny.cs
dc.format55 s., i s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subject3d modelycs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.subjectblendercs
dc.subjectunitycs
dc.subjectherní enginecs
dc.subjectprojekt virtuální třídycs
dc.subjectvýuka učitelůcs
dc.subject3d grafikacs
dc.subjectimport 3d modelůcs
dc.titleTvorba knihovny modelů pro prostředí tréninku studentů učitelství ve virtuální realitěcs
dc.title.alternativeCreation of a library of models for an environment for training of students of education in virtual realityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes the process of creation of 3D models which will be used as an environment in the project of Virtual classroom. There will be also mentioned virtual reality itself and its use in education. Described will be the import of the created models into a game engine as well. In the last part of the thesis will be explained how testing of the models was done with results as well.en
dc.subject.translated3d modelsen
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
dc.subject.translatedblenderen
dc.subject.translatedunityen
dc.subject.translatedgame engineen
dc.subject.translatedprojekt of virtual classroomen
dc.subject.translatededucation of teachersen
dc.subject.translated3d graphicsen
dc.subject.translatedimport of 3d modelsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska prace finalni.pdfPlný text práce3,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce37,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce39,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachovec - protokol.pdfPrůběh obhajoby práce261,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43920

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.