Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvěcená Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorFilipčíková, Šárka
dc.contributor.refereeŠvíglerová Jitka, Doc. MUDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-22
dc.date.accessioned2021-06-25T12:33:37Z-
dc.date.available2020-6-1
dc.date.available2021-06-25T12:33:37Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-3-31
dc.identifier87361
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44267
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na využitelnost aplikací a chytrého mobilního telefonu v tréninku kognitivních funkcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je na začátku věnována přehledu kognitivních funkcí v každodenním životě. Následně obsahuje základní rozdělení možností hodnocení kognitivních funkcí a zaměřuje se na trénink kognitivních funkcí. Závěrem této části je přehled aplikací, které je možné stáhnout do chytrých mobilních telefonů a využít při tréninku kognitivních funkcí. Dále navazuje praktická část, která se zabývá zjištěním využitelnosti aplikace v kognitivním tréninku.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkognitivní funkcecs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectchytrý telefoncs
dc.subjecttréninkcs
dc.titleVyužití aplikací a chytrého mobilního telefonu v tréninku kognitivních funkcícs
dc.title.alternativeUse of applications and a smartphone in the training of cognitive functionsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the use of applications and smartphones in the training of cognitive functions. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is initially devoted to an overview of cognitive functions in everyday life. Subsequently, it contains a basic division of possibilities for the evaluation of cognitive functions and focuses on their training. The conclusion of this section is an overview of applications that can be downloaded to smartphones and used in training cognitive functions. Then follows the practical part, which deals with determining the usability of application in cognitive training.en
dc.subject.translatedcognitive functionen
dc.subject.translatedapplicationen
dc.subject.translatedsmartphoneen
dc.subject.translatedtrainingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Filipcikova_Sarka_ERG_BP.pdfPlný text práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filipcikova - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce326,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
FILIPCIKOVA - posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce382,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filipcikova.pdfPrůběh obhajoby práce358,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44267

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.