Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHlaváč Jan, Doc. Ing. Ph.D.-
dc.contributor.authorRitter, Karel-
dc.contributor.refereeHurná Barbara, Ing.-
dc.date.accepted2021-6-23-
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:33Z-
dc.date.available2020-10-16-
dc.date.available2021-06-25T12:34:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.date.submitted2021-5-21-
dc.identifier85909-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44387-
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje konstrukční návrh zařízení pro měření těsnosti závitu při teplotách okolo 720°C. Práce porovnává 3 varianty provedení, z nichž je zvolena (sub)optimální varianta. Pro zvolenou variantu jsou následně pevnostně zkontrolovány důležité uzly návrhu. V rámci návrhu byla provedena pevnostní analýza pomocí metody konečných prvků v programu Siemens NX s použitím řešiče Nastran. V závěru práce je navržené zařízení technicko-ekonomicky zhodnoceno.cs
dc.format76 s. (93 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný od 21.05.2024 .cs
dc.subjectemisecs
dc.subjectlambda sondacs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectměření těsnostics
dc.subjecthéliová metodacs
dc.subjectmetodika edscs
dc.subjectpočítačová simulacecs
dc.titleKonstrukční návrh zařízení pro měření těsnosti závitového spoje lambda sondy při provozních teplotáchcs
dc.title.alternativeTest-bench setup proposal for testing of lambda sensor screw connection with focus on tightness properties during simulated operational conditionsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programKonstruování strojů a technických zařízenícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessembargoAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis dissert on construction design of device for measuring the thread tightness at temperatures around 720°C. The thesis compares 3 different variants of design, from which is chosen the (sub)optimal variant. Strength check is performed for important parts of chosen variant. As the part of design is created strength analysis using the finite element method in program Siemens NX with use of Nastran solver. At the end of the work, the designed device is technically and economically evaluated.en
dc.subject.translatedemissionen
dc.subject.translatedlambda sensoren
dc.subject.translatedautomotive industryen
dc.subject.translatedleak measurementen
dc.subject.translatedhelium methoden
dc.subject.translatededs methodologyen
dc.subject.translatedcomputer simulationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace-Karel_Ritter_internet.pdfPlný text práce6,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
karel_ritter.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP406 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
DP_Ritter_Hodnoceni oponenta DP_scan.pdfPosudek oponenta práce496,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Ritter_Hodnoceni DP_Hlavac.pdfPosudek vedoucího práce252,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ritter.pdfPrůběh obhajoby práce267,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44387

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.