Název: | Podobnost ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ |
Další názvy: | Similarity at elementary school |
Autoři: | Růžičková, Tereza |
Vedoucí práce/školitel: | Kašparová Martina, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/45164 |
Klíčová slova: | podobnost;podobné útvary;podobné trojúhelníky;didaktické hry a aktivity |
Klíčová slova v dalším jazyce: | similarity;similar shapes;similar triangles;didactic games and activities |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá tematickým celkem podobnost vyučovaném na základních školách. Cílem diplomové práce byla analýza znalostí žáků 9. ročníku základních škol a dále vytvoření didaktických her a aktivit, které žáky nejen motivují, ale také pomohou s osvojením vědomostí týkajících se podobnosti. Součástí práce je i shrnutí teorie podobnosti a několik úloh, které žáci standardně řeší při výuce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis is focused on the topic of teaching the similarity at elementary schools. The aim of the diploma thesis was to analyse the knowledge of students of the 9th grade of elementary school and create didactic games and activities that not only motivate students, but also help with the acquisition of knowledge related to similarity. Part of the work is also a summary of the theory of similarity and several tasks that students solve by study. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Text_DP_Ruzickova_P19N0044P.pdf | Plný text práce | 2,79 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 45,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 42,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Ruzickova.pdf | Průběh obhajoby práce | 347,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45164
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.