Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKořínková, Lucie
dc.contributor.refereeKoželuhová Eva, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-8
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:43Z-
dc.date.available2019-6-14
dc.date.available2021-09-13T22:16:43Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-29
dc.identifier81399
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45220
dc.description.abstractPráce obsahuje konkrétní návrh metodiky zážitkového učení využitelného v mateřské škole. Praktickému návrhu předchází teoretická část, která obsahuje konkrétní definici pojmu zážitkové učení odpovídající danému návrhu metodiky. Dále je její součástí kapitola pojednávající o motivaci a kapitola zabývající se specifikami vývoje dětí předškolního věku. Praktická část je doplněna o reflexi realizovaného integrovaného bloku, díky čemuž bylo možné lépe zhodnotit úspěšnost v dosažení stanovených cílů.cs
dc.format32 s. (64 848 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzážitkové učenícs
dc.subjectzážitekcs
dc.subjectučenícs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectprožitek typu "flow"cs
dc.subjectmetodika zážitkového učení.cs
dc.titleNávrh metodiky zážitkového učení využitelný v mateřské školecs
dc.title.alternativeProposal of Methods of Experience Education Usable in Kindergardenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work include specific proposal of methods of experience education usable in kindergarten. Theoretical side includes specific definition of term experience learning which comply with practical application. There are also chapter deals with motivation and chapter deals with specific of preschool children´s development. Practical part is suplemented by reflection of realized integrated block. Thanks to that part the success of achievment stated aim could be easily evaluated.en
dc.subject.translatedexperience educationen
dc.subject.translatedexperienceen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translated"flow" experienceen
dc.subject.translatedmethods of experience education.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska.prace-Korinkova-final.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce39,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce39,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korinkova O.pdfPrůběh obhajoby práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45220

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.