Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKoželuhová Eva, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVrbíková, Eva
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-8
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:46Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-09-13T22:16:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier85495
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45236
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem grafomotoriky u dětí raného věku. V obsahu teoretické části jsem věnovala nejvíce pozornosti vývojovým specifikům dítěte raného věku v oblasti tělesné, smyslové a rozumové. V praktické části jsem zjišťovala, jaké aktivity a formy práce jsou nejvíce vhodné při práci s dětmi raného věku s cílem podpořit u dětí grafomotorický rozvoj. Pro tento účel jsem navrhla tematický blok, který byl následně odzkoušen a reflektován ve dvou dětských skupinách. Na základě výsledků realizace se ukázalo, že v raném věku je důležité volit pro děti jednotlivé aktivity kratšího trvání, dětem dopřát dostatek času a prostoru k vlastnímu prožitku, do činností děti nenutit, spíše je aktivně podněcovat a rovněž nezapomínat na vhodně zvolenou motivaci s přihlédnutím k jejich věku.cs
dc.format35 s. (55686 znaků), IX s. (18671 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgrafomotorikacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectraný věkcs
dc.titleRozvoj grafomotoriky v raném věkucs
dc.title.alternativeDevelopment of graphomotorics at an early ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the development of graphomotor skills in early education. In the theoretical part, I focused on the developmental (the physical, sensory and intellectual) specifics of early childhood. In the practical part, I described what activities and forms of work are most suitable for working with young children in order to support their graphomotor development. For this purpose, I designed a thematic block which was then tested and reflected on in two children's groups. Based on the results, it was concluded that at an early age it is significant to choose short, individual activities; give children enough time and space for their own practice do not force children into activities, rather actively encourage them, as well as remember about age - appropriate motivation.en
dc.subject.translatedearly ageen
dc.subject.translatedgraphomotor skillsen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Eva Vrbikova_BP.pdfPlný text práce758,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce41,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbikova VP.pdfPosudek vedoucího práce37,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbikova O.pdfPrůběh obhajoby práce1,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.