Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Krňoulová, Bohuslava | |
dc.contributor.referee | Franta David, PhDr. et Mgr. | |
dc.date.accepted | 2021-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:17:47Z | - |
dc.date.available | 2020-6-11 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:17:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-30 | |
dc.identifier | 86831 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45325 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ, se zaměřuje na rozvoj hmatu a přibližuje pomůcky, vhodné k jeho procvičování. Vymezuje také pojem jemné motoriky. Popisuje vývoj dítěte od prenatálního období do předškolního věku. Praktická část představuje seznam pomůcek a aktivit a postupů, které lze k procvičování hmatu a jemné motoriky využít. Součástí praktické části je původní měsíční plán, zaměřený na rozvoj hmatu. | cs |
dc.format | 41 s., IX s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hmat | cs |
dc.subject | jemná motorika | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | mateřské školy | cs |
dc.subject | taktilní vnímání | cs |
dc.subject | kůže | cs |
dc.subject | vývojová psychologie | cs |
dc.title | Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ | cs |
dc.title.alternative | Specific tools for the development of tactile perception of children in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis Specific aids for the development of tactile perception of children in kindergarten, focused on the development of tactile and approximate aids, suitable for its practice. It also defines the concept of fine motor skills. Describes the development of the child from the prenatal period to preschool age. The practical part presents a list of aids and activities and procedures that can be used to practice touch and fine motor skills. Part of the practical part is the original monthly plan, focused on the development of touch. | en |
dc.subject.translated | touch | en |
dc.subject.translated | fine motor skills | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | kindergartens | en |
dc.subject.translated | tactile perception | en |
dc.subject.translated | skin | en |
dc.subject.translated | developmental psychology | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BOHUSLAVA-KRNOULOVA BAKALARSKA PRACE.pdf | Plný text práce | 2,04 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
krnoulova_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 306,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
krnoulova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 220,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
krnoulova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 100,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45325
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.