Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKrňoulová, Bohuslava
dc.contributor.refereeFranta David, PhDr. et Mgr.
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:17:47Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-09-13T22:17:47Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier86831
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45325
dc.description.abstractBakalářská práce Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ, se zaměřuje na rozvoj hmatu a přibližuje pomůcky, vhodné k jeho procvičování. Vymezuje také pojem jemné motoriky. Popisuje vývoj dítěte od prenatálního období do předškolního věku. Praktická část představuje seznam pomůcek a aktivit a postupů, které lze k procvičování hmatu a jemné motoriky využít. Součástí praktické části je původní měsíční plán, zaměřený na rozvoj hmatu.cs
dc.format41 s., IX s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthmatcs
dc.subjectjemná motorikacs
dc.subjectdětics
dc.subjectmateřské školycs
dc.subjecttaktilní vnímánícs
dc.subjectkůžecs
dc.subjectvývojová psychologiecs
dc.titleSpecifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠcs
dc.title.alternativeSpecific tools for the development of tactile perception of children in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis Specific aids for the development of tactile perception of children in kindergarten, focused on the development of tactile and approximate aids, suitable for its practice. It also defines the concept of fine motor skills. Describes the development of the child from the prenatal period to preschool age. The practical part presents a list of aids and activities and procedures that can be used to practice touch and fine motor skills. Part of the practical part is the original monthly plan, focused on the development of touch.en
dc.subject.translatedtouchen
dc.subject.translatedfine motor skillsen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedkindergartensen
dc.subject.translatedtactile perceptionen
dc.subject.translatedskinen
dc.subject.translateddevelopmental psychologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BOHUSLAVA-KRNOULOVA BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce2,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
krnoulova_franta.pdfPosudek oponenta práce306,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
krnoulova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce220,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
krnoulova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce100,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45325

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.