Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTihelková, Alice
dc.contributor.authorVálková, Pavla
dc.contributor.refereeKobylak, Skyland Václav
dc.date.accepted2012-05-28
dc.date.accessioned2013-06-19T07:00:10Z
dc.date.available2011-04-30cs
dc.date.available2013-06-19T07:00:10Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier44972
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4537
dc.description.abstractTéma této práce se zabývá doplňkovými částmi a přílohami ve výkladových slovních pro pokročilé studenty anglického jazyka. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zdali jsou doplňkové části výkladových slovníků použitelné v praxi. Výzkum byl založen na dotaznících a následné analýze slovníků, které doložily základní poznatky o tom, kdo tyto slovníky využívá a které doplňkové části přitom používá nejčastěji. Samotná analýza také odhalila skutečnosti o tom, jak jsou slovníky svými informacemi dostačující a obsáhlé.cs
dc.format69 s. (71 171 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvýkladový slovníkcs
dc.subjectjednojazyčný slovníkcs
dc.subjectangličtina jako druhý jazykcs
dc.subjectpokročilí studentics
dc.subjectrespondentics
dc.titleAnalyzing Contemporary Monolingual ESL Dictionariescs
dc.title.alternativeAnalyzing Contemporary Monolingual ESL Dictionariesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic of additional parts and appendices in advanced learners? monolingual dictionaries. The main purpose of this thesis was to determine whether or not the additional parts in the advanced learners? monolingual dictionaries are utilizable in practice. The investigation was based upon the findings of an original survey and upon their analysis, which revealed basic facts about who uses monolingual dictionaries and what additional parts are most used by the survey?s respondents. The analysis itself provided information about the sufficiency and comprehensiveness of the analysed dictionaries.en
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedmonolingual dictionaryen
dc.subject.translatedexplanatory dictionaryen
dc.subject.translatedenglish as second languageen
dc.subject.translatedadvanced learnersen
dc.subject.translatedrespondentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Analyzing_Contemporary_Monolingual_ESL_Dictionaries.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VP_Valkova.pdfPosudek vedoucího práce265,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OP_Valkova.pdfPosudek oponenta práce243,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoba_Valkova.pdfPrůběh obhajoby práce173,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4537

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.