Title: | Vstupní testy - jednotlivé příklady |
Other Titles: | Entrance tests - individual examples |
Authors: | Chladová, Lenka |
Advisor: | Friesl Michal, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Šedivá Blanka, RNDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/46885 |
Keywords: | vstupní testy;analýza rozptylu;testování hypotéz |
Keywords in different language: | entrance tests;analysis of variance;testing hypothesis |
Abstract: | Tato bakalářská práce se zabývá statistickým zpracováním dat ze vstupních testů z matematiky, které píší studenti prvních ročníků některých oborů Západočeské univerzity v Plzni. Práce se zaměřuje na souvislost mezi odpověďmi studentů na jednotlivé příklady a souvislost odpovědí s dostupnými informacemi o studentech v letech 2006 až 2018. Je provedeno základní statistické zpracování dat a následně zformulováno a testováno několik statistických hypotéz. |
Abstract in different language: | This bachelor thesis deals with statistical processing of data from entrance tests in mathematics, which are written by students of the first years of some fields of study of the University of West Bohemia in Pilsen. The thesis focuses on the relationship among students responses to individual examples and the infuence of responses on available information about students in the years 2006 to 2018. Basic statistical data processing is performed and several statistical hypotheses are formulated and tested. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMA) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chladova_BP.pdf | Plný text práce | 1,7 MB | Adobe PDF | View/Open |
PV_Chladova.pdf | Posudek vedoucího práce | 707,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
PO_Chladova.pdf | Posudek oponenta práce | 685,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chladova_PO.pdf | Průběh obhajoby práce | 17,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/46885
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.