Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorChalupa, Štěpán
dc.contributor.authorPetříček, Martin
dc.contributor.authorUlrych, Zdeněk
dc.date.accessioned2022-02-14T11:00:13Z-
dc.date.available2022-02-14T11:00:13Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationCHALUPA, Š. PETŘÍČEK, M. ULRYCH, Z. The Use of Business Process Management in Hotel Direct Sales Improvement. TEM JOURNAL - Technology, Education, Management, Informatics, 2021, roč. 10, č. 1, s. 215-220. ISSN: 2217-8309cs
dc.identifier.issn2217-8309
dc.identifier.uri2-s2.0-85107715585
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46897
dc.description.abstractČlánek se zabývá využitím modelování podnikových procesů a reengineeringu v hotelnictví se zaměřením na zlepšení přímého telefonního prodeje za pomocí systému CRM. Po namodelování současného stavu vybraného procesu pomocí metodiky ARIS byl vybraný proces optimalizován s využitím systému CRM. Tato optimalizace zkrátila celý proces a umožnila zaměstnanci recepce se více orientovat na klienty. Automatizace procesů náročných na práci může snížit počet chyb způsobených člověkem a zlepšit celkovou hodnotu v procesu rezervace.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherUIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Scienceen
dc.relation.ispartofseriesTEM JOURNAL - Technology, Education, Management, Informaticsen
dc.rights© authorsen
dc.subjectBPM v hotelnictvícs
dc.subjectreengineering obchodních procesůcs
dc.subjectpřímý prodej v hotelucs
dc.subjectmodelování procesůcs
dc.titleThe Use of Business Process Management in Hotel Direct Sales Improvementen
dc.title.alternativeVyužití řízení podnikových procesů při zlepšování přímého prodeje v hotelucs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis article deals with Business Process Modelling and Reengineering use in the hospitality industry, focusing on the improvement of direct telephone sales by application of the CRM system. After modelling the current state of the selected process using ARIS methodology, the same process was remodelled for the application of the CRM system. This application shortened the whole process (mainly the number of activities needed to prosecute) and allowed the front-office employee to be more clients oriented. The automation of labour-intensive processes can reduce the number of human-caused errors and improve the convertibility and reservation request and their overall value.en
dc.subject.translatedBPM in hospitalityen
dc.subject.translatedbusiness process reengineeringen
dc.subject.translatedhotel direct salesen
dc.subject.translatedprocess modellingen
dc.identifier.doi10.18421/TEM101-27
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.document-number625328500027
dc.identifier.obd43932690
dc.project.IDTL01000191/Inovace systémů řízení subjektů cestovního ruchu pomocí nástrojů procesního řízenícs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KPV)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
TEMJournalFebruary2021_215_220.pdf406,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46897

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD