Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.author | Barák, Jaroslav | |
dc.contributor.referee | Danzer, Jiří | |
dc.date.accepted | 2012-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2013-11-05T12:00:14Z | - |
dc.date.available | 2011-09-19 | cs |
dc.date.available | 2013-11-05T12:00:14Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-25 | |
dc.identifier | 48518 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/4696 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zpracovat posouzení trakčních a brzdových charakteristik třívozových, diplomantem navržených elektrických jednotek a provést jejich vzájemné porovnání. Jednotku uvažovat pro regionální dopravu s vysokou četností zastávek, požadované zrychlení 1,2 m/s-2, požadované brzdné zrychlení 0,8 m/s-2, maximální hmotnost na hnací nápravu 22,5t, maximální hmotnost na běžnou nápravu 18t. Vozidla budou vybavena dvounápravovými podvozky s kolejnicovými brzdami, mezi vozy je možné vložit podvozek typu Jakobs. | cs |
dc.format | 84 s. (14 349 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48518 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | trakce | cs |
dc.subject | adheze | cs |
dc.subject | jednotka | cs |
dc.subject | charakteristika | cs |
dc.subject | hmotnost | cs |
dc.title | Posouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotky | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of traction and braking characteristics of the electrical unit | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to elaborate the analysis of traction and braking characteristics of the three-wagon electric units designed by the author of this thesis. There will be also elaborated the mutual comparison on these units. The analyzed units are designed for regional transport with a high frequency of stops, required acceleration is 1.2 m/s-2, required braking acceleration is 0.8 m/s-2, maximum weigh on the driving axle is 22.5 tons and the maximum weigh on the regular axle is 18 tons. The coach will be equipped with two axle bogies using track brakes, between wagons can be used the bogie type Jakobs. | en |
dc.subject.translated | traction | en |
dc.subject.translated | adhesion | en |
dc.subject.translated | units | en |
dc.subject.translated | characteristic | en |
dc.subject.translated | weight | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Posouzeni_trakcnich_a_brzdovych_charakteristik_elektricke_jednotky.pdf | Plný text práce | 2,85 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Posudek vedouciho - Barak.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Posudek oponenta - Barak.pdf | Posudek oponenta práce | 979,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Barak.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/4696
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.